۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳
کد خبر: 55398522

اگر می خواهید از تهران به روستای حلیمه جان بروید باید تمامی شهرها و امکانات فاصله تهران تا حلیمه جان را به خوبی بررسی نمایید.

فاصله تهران تا حلیمه جان

سلام نو-سرویس گردشگری: بین روستاهای استان گیلان، روستای حلیمه جان را می توانیم به عنوان زیباترین و بکرترین روستاهای شمالی معرفی کنیم. دریاچه ای که در این روستا قرار گرفته است به دلیل ویژگی دو رنگ بودن محبوبیت زیادی دارد. اگر می خواهید از تهران به این روستا بیایید باید فاصله تهران تا حلیمه جان را به خوبی بررسی کنید. شهرها و روستاهایی که بین مسیر باید بگذرانید را نیاز است بشناسید. همچنین برای سفر از تهران به سمت این روستا باید امکانات جاده ای را به خوبی بررسی نمایید. هر یک از نکاتی که در مورد مسیر تهران تا حلیمه جان می باشد را در این مطلب می گوییم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

بررسی مسافت تهران تا روستای حلیمه جان

مسافت تهران تا حلیمه جان ۲۸۷ کیلومتر می باشد. در واقع باید بدانید که طی کردن این مسافت تا حدودی زیاد است. به همین دلیل باید تمامی ویژگی های جاده ای که می خواهید طی کنید را بشناسید. در صورتی که سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد بعد از ۳ ساعت و ۱۲ دقیقه به مقصد می رسید. اما اگر سرعت تان بیشتر باشد می توانید بعد از دو ساعت و ۵۰ دقیقه مسیر را طی کنید. اگر شما در مسیر توقف داشته باشید شاید بعد از ۳ ساعت و بیست دقیقه به مقصد برسید. این مسئله که چقدر طول می کشد تا به مقصد برسید، بستگی به شرایط رانندگی و نوع سفر شما دارد.

شهرها و روستاهای فاصله تهران تا حلیمه جان

برای طی کردن فاصله تهران تا حلیمه جان باید ابتدا از بزرگراه شهید فهمیده خارج شوید. پس از اینکه وارد این بزرگراه شدید باید مسیر را به صورت مستقیم بروید تا به کرج برسید. پس از رد کردن کرج وارد بزرگراه قزوین، کرج می شوید. پس از اینکه کرج را رد می کنید شهرهای زیادی را مشاهده خواهید کرد. در حوالی کرج شهرهای هشتگرد، کمالشهر، گلسار و روستاهای زیادی را مشاهده خواهید کرد. شهرستان آبیک، ناصرآباد، مهرگان و بیدستان را رد می کنید تا به قزوین برسید. بعد از رد کردن قزوین باید وارد آزادراه رشت، قزوین شوید.

در مسیر تهران تا حلیمه جان شهرها و روستاهای شمالی زیادی وجود دارد که تماشای آنها بدون شک لذت بخش است. پس از اینکه قزوین را رد می کنید می توانید روستاهای گزنه، دودهه، بوعینک، کوهین، قزل دره، رزین خانی و ... را مشاهده نمایید. بعد از رد کردن این روستاها به لوشان می رسید که طبیعت بکر و زیبایی دارد. بعد از لوشان، منجیل و هرزویل را رد می کنید. می توانید در این شهرها توقف داشته باشید و آثار باستانی و تاریخی شهرها را بازدید نمایید. کلشتر، دشتگان و .. را رد می کنید تا به رودبار برسید. پس از رد کردن رودبار به توتکابن و رستم آباد می رسید که بسیار دیدنی و جذاب هستند. بعد از رد کردن این روستاها و شهرهای دیدنی، به حلیمه جان خواهید رسید.

فاصله تهران تا حلیمه جان

حلیمه جان

امکانات مسیر تهران تا روستای حلیمه جان

همانطور که متوجه شدید در مسافت تهران تا حلیمه جان، روستاها و شهرهای زیادی قرار گرفته بودند. هر یک از این روستاها و شهرها امکانات زیادی دارند. شما برای اینکه سفر آسوده ای داشته باشید می توانید در این روستاها توقف نمایید و از امکانات بین شهری استفاده کنید. مراکز دیدنی، هتل ها، مراکز خرید، سرگرمی ها، پمپ بنزین ها، سرویس های بهداشتی متنوع و ... در مسیر وجود دارند. بر همین اساس شما در طی مسیری که می گذرانید هیچ دشواری نخواهید داشت. چرا که امکانات بین شهری تکمیل هستند. شما می توانید بین مسافت تهران تا حلیمه جان از مکان های متنوع مانند رودبار، منجیل، قزوین، رستم آباد و ... بازدید نمایید.

فاصله تهران تا حلیمه جان با ماشین شخصی

بسیاری از افراد برای طی کردن فاصله تهران تا حلیمه جان، از ماشین شخصی خود استفاده می کنند. در صورتی که می خواهید سریعتر به مقصد برسید باید بدانید که ماشین های سواری انتخاب مناسبی هستند. البته اگر شما اهل گردش و تفریح هستید بدون شک در مسیری که طی می کنید توقف خواهید داشت. با این وجود اگر بخواهید به صورت یکسره مسافت تهران تا حلیمه جان را طی کنید بعد از ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه به مقصد خواهید رسید. در صورتی که بخواهید در مسیر خود توقف داشته باشید شاید بعد از ۴ ساعت به مقصد برسید. تمامی دیدنی هایی که در مسیر تهران تا حلیمه جان وجود دارد را معرفی کردیم، بنابراین شما می توانید در این مکان ها توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری و تاریخی آنها بازدید کنید.

فاصله تهران تا حلیمه جان

تهران تا حلیمه جان

فاصله تهران تا روستای حلیمه جان با اتوبوس

بسیاری از افراد با تورهای گردشگری مایل هستند که مسافت تهران تا حلیمه جان را طی نمایند. اتوبوس ها نسبت به خودروهای سواری، سرعت کمتری دارند. بدون شک زمانی که بخواهید با اتوبوس مسیر تهران تا حلیمه جان را رد کنید، توقف در مسیر خواهید داشت. اتوبوس ها در مسافت های طولانی توقف می کنند تا مسافران از امکانات جاده استفاده نمایند. در صورت سفر با اتوبوس بعد از سه ساعت و نیم یا ۴ ساعت به مقصد می رسید. چرا که برخی از اتوبوس ها شاید در شهرهای متنوع مثل رودبار، منجیل، قزوین و ... توقف نمایند تا مسافران سفری آسوده داشته باشند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید