۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۲
کد خبر: 55398516

فاصله قزوین تا حلیمه جان ۱۳۳ کیلومتر است. زمان رسیدن شما به مقصد بر اساس نوع خودرویی است که برای طی کردن مسیر استفاده می کنید.

فاصله قزوین تا حلیمه جان

سلام نو-سرویس گردشگری: حلیمه جان یکی از روستاهای نزدیک شهر توتکابن می باشد. این روستا را به عنوان دریاچه عروس استان گیلان می شناسند. به دلیل زیبایی که روستای حلیمه جان دارد سالانه افراد زیادی از این روستا بازدید می نمایند. فاصله قزوین تا حلیمه جان ۱۳۳ کیلومتر می باشد. قزوین یکی از شهرهایی می باشد که فاصله اش با استان گیلان زیاد نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد از قزوین به شهرهای متفاوت شمالی سفر می کنند. مدت زمانی که برای طی کردن مسافت قزوین تا حلیمه جان باید در نظر بگیرید به نوع وسیله رانندگی بستگی دارد. اگر سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد بعد از یک ساعت و ۵۰ دقیقه به مقصد می رسید. اما اگر سرعت تان بالاتر باشد، یک ساعت و ۳۵ دقیقه در مسیر خواهید بود.

شهرها و روستاهای بین قزوین تا حلیمه جان

برای طی کردن مسیر قزوین تا حلیمه جان باید ابتدا از اتوبان قزوین رشت خارج شوید. بعد از اینکه از اتوبان خارج شوید می توانید روستاهای زیادی مانند کوهین، بشر، گزنه، بوعینک، دودهه، قزل دره و ... را مشاهده کنید. پس از رد کردن این روستاها به لوشان می رسید. لوشان یکی از شهرهای زیبایی می باشد که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. پس از رد کردن لوشان می توانید از جاذبه های گردشگری منجیل بازدید نمایید. هرزویل در نزدیکی منجیل است. بسیاری از افراد در طی مسیر خود در منجیل توقف می نمایند و از دیدنی های این شهر بازدید می نمایند.

در مسیر قزوین تا حلیمه جان، شهر رودبار و منجیل به عنوان مهمترین شهرهایی شناخته می شوند که می توانید از آنها بازدید نمایید. بعد از رد کردن منجیل می توانید علی آباد پایین و کلشتر را مشاهده کنید. پس از رد کردن این روستاها و چندین روستای دیگر به رودبار می رسید. رودبار روستاهای زیادی برای گردشگری دارد. هر یک از این روستاها موقعیت مکانی بی نظیری دارند و سالانه افراد زیادی را جذب می کنند. پس از رد کردن رودبار و روستاهای بی شمار این شهر به رستم آباد و توتکابن می رسید. می توانید در مسیر خود روستای اسطلخ جان، نقله و ... را مشاهده کنید تا به حلیمه جان برسید.

فاصله قزوین تا حلیمه جان

روستای حلیمه جان

امکانات فاصله قزوین تا حلیمه جان

در فاصله قزوین تا حلیمه جان، امکانات زیادی وجود دارد که شما به راحتی می توانید برای سفری آسان تر از آنها استفاده کنید. پمپ بنزین های زیادی در مسیر قرار گرفته اند که می توانید در این پمپ بنزین ها توقف داشته باشید تا باک ماشین را پر کنید. همچنین سوپرمارکت ها و سرویس های بهداشتی زیادی در طی مسیر قرار گرفته اند. شما می توانید در هر یک از روستاها و شهرهای بین مسیر توقف نمایید و وسیله های ضروری مورد نیاز خود را بخرید.

طی کردن قزوین تا حلیمه جان با خودرو شخصی

اگر می خواهید مسافت قزوین تا حلیمه جان را با خودروی شخصی خود بگذرانید بدون شک راحت تر خواهید بود. چرا که در بین مسیر توقف می نمایید و از شهرهای متفاوت شمالی بازدید می کنید. بسیاری از افراد مایل هستند تمامی شهرها و روستاهای قزوین تا حلیمه جان را بازدید نمایند. اگر می خواهید تمامی روستاها و شهرهای بین مسیر را از نزدیک مشاهده کنید، مدت بیشتری در مسیر خواهید بود. در غیر این صورت بعد از ۱ ساعت و نیم به مقصد می رسید. توقف در مسیر برای بسیاری از افراد خاطره انگیز می باشد، چرا که می توانند از نزدیک شهرهای زیبایی مانند رستم آباد، رودبار، منجیل، توتکابن و ... را مشاهده کنند.

فاصله قزوین تا حلیمه جان با اتوبوس

بسیاری از افراد فاصله قزوین تا حلیمه جان را با اتوبوس طی می کنند. شما باید به خوبی بدانید که سرعت اتوبوس نسبت به خودروی شخصی کمتر است. به همین دلیل مدت بیشتری در مسیر خواهید بود. اگر اتوبوس در مسیر توقف داشته باشد که بدون شک دارد، دو ساعت طول می کشد تا به مقصد برسید. البته بسیاری از تورهای گردشگری مدت زیادی در مسیر توقف می کنند تا از مکان های گردشگری متنوع بین مسیر بازدید کنند. بر همین اساس زمان رسیدن به مقصد را لیدر برای مسافران می گوید تا آنها برنامه ریزی شان را انجام دهند. در صورتی که با تورهای گردشگری بخواهید این مسیر را بگذرانید بدون شک از توقف در شهرها و روستاهای بین مسیر لذت بیشتری خواهید برد.

فاصله قزوین تا حلیمه جان

قزوین تا حلمیه جان

جاذبه های گردشگری روستای حلیمه جان

یکی از روستاهای بی نظیر استان گیلان و شهرستان رودبار، روستای حلیمه جان می باشد. طبیعت این روستا بکر و عالی است. دریاچه ای که در این روستا قرار گرفته، طبیعتی بی نظیر دارد و درختان انبوهی در کنار دریاچه رشد کرده اند. دو رنگ بودن این دریاچه یکی از ویژگی های جالب آن می باشد. در برخی از نقاط رنگ آب این دریاچه سبز است و در نقاطی دیگر آب آن به رنگ آبی می باشد. به دلیل وجود نوعی جلبک رنگ آب دریاچه تغییر می کند. زمانی که باد می آید جلبک ها کنار می روند و رنگ دریاچه، آبی می شود. فضای اطراف دریاچه بسیار زیبا و آرامش بخش است. شالیزارهای برنج به زیبایی فضای دریاچه افزوده اند. خانه های روستای با معماری خاصی را در این روستا مشاهده خواهید کرد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید