در این مطلب به معرفی شماری از بهترین و دنج ترین باغ های تفریحی جاده چالوس به همراه آدرس هر کدام از آنها می پردازیم.

باغ های تفریحی جاده چالوس

سلام نو-سرویس گردشگری: جاده چالوس مشهورترین و به اعتقاد بسیاری از افراد زیباترین جاده ایران است. در نقاط مختلف این جاده باغ های تفریحی زیادی نیز وجود دارد که گردشگران می توانند از امکانات رفاهی و تفریحی آنها بهره مند شوند. در این مطلب می خواهیم به معرفی شماری از بهترین باغ های تفریحی جاده چالوس بپردازیم. با ما همراه باشید.

باغ خانوادگی میرزایی

یکی از مشهورترین باغ های تفریحی جاده چالوس باغ خانوادگی میرزایی است. این باغ رستوران قدیمی اکنون بیش از پنجاه سال است که در کیلومتر هفتم جاده چالوس جا خوش کرده است. این باغ خانوادگی در ابتدای محور کرج چالوس قرار دارد و از فاصله بسیار نزدیکی با شهر تهران برخوردار می باشد. سرسبزی بی حد و حصر و جریان آب رودخانه جاری درون این باغ و طراحی زیبای آن باعث شده است تا باغ رستوران میرزایی به یکی از محبوب ترین گزینه ها در نزد گردشگران بدل شود. علاوه بر این باید گفت که منوی این رستوران نیز کامل ترین منوی موجود در بین رستوران های جاده چالوس است. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همینطور غذاهای محلی و دریایی در این رستوران سرو می شود.

از جمله غذاهایی که در باغ خانوادگی میرزایی سرو می شود می توان به این موارد اشاره کرد: جوجه کباب، کباب کوبیده، فیله، شیشلیک، کباب ترش، کباب لاری، زرشک پلو با مرغ، ماهیچه، گردن، باقالی پلو با مرغ، میگو با سس لیمو، میگو کبابی، میگو پفکی، شیر کبابی، قزل کبابی، قزل آلای سرخ شده، ماهی سالمون نروژ، انواع استیک، پاستای میگو، بیف آلفردو، بیف استراگانف، شنیسل، چیکن شف، چیکن پارمزان، کشک بادمجان، میرزا قاسمی و...

آدرس باغ خانوادگی میرزایی: جاده چالوس - چهار و نیم کیلومتر بعد از میدان امیرکبیر - سمت راست جاده - رستوران میرزایی

باغ های تفریحی جاده چالوس

باغ رستوران هزار چم

باغ رستوران هزار چم

یکی دیگر از معروف ترین باغ های تفریحی جاده چالوس باغ رستوران هزار چم می باشد. این باغ تفریحی که به نام گردنه معروف هزار چم نامگذاری شده است در کیلومتر پنجاه و چهارم جاده چالوس قرار دارد. گذشته از طراحی لوکس ساختمان های این باغ رستوران، ویوی جذاب و تماشایی آن است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند. این باغ که مانند اکثر باغ های تفریحی جاده چالوس در کنار رودخانه بنا شده است طبیعتی خنک، سرسبز و مطبوع را در اطراف خود دارد. هر سو درخت و منظره کوه و صدای آب رودخانه در جریان است. گردنه هزار چم یکی از دیدنی ترین نقاط جاده چالوس است و روستاها، آبشارها و جاذبه های گردشگری مختلفی در اطراف آن وجود دارد. بنابراین باغ رستوران هزار چم پیش از هر چیز از مزیت قرارگیری در یک جغرافیای ایده آل برخوردار است.

از جمله غذاهایی که در باغ رستوران هزار چم سرو می شود می توان به این موارد اشاره کرد: انواع کباب - انواع ماهی - چلو ماهیچه - انواع غذاهای گیلانی - بادمجان شکم پر و...

آدرس باغ رستوران هزار چم: منطقه کلارآباد - کیلومتر پنجاه و چهار جاده چالوس - گردنه هزار چم - باغ رستوران هزار چم

باغ های تفریحی جاده چالوس

باغ رستوران ارکیده

باغ رستوران ارکیده

باغ رستوران ارکیده در میان باغ های تفریحی جاده چالوس احتمالا شناخته شده ترین نام است. این باغ رستوران معروف اکنون بیش از شصت سال است که در جاده چالوس مشغول به فعالیت است. این رستوران در محیطی خوش آب و هوا و با تخت های سنتی کنار رودخانه به مراجعین خود سرویس می دهد. ظرفیت بسیار بالای پارکینگ این باغ و همچنین برخورداری آن از پارک بازی کودکان از جمله مهمترین مزیت های ارکیده به شمار می روند. در این رستوران انواع کباب و غذای ایرانی، انواع فست فود (پیتزا، برگر، پاستا) و انواع دسر سرو می شود.

آدرس باغ رستوران ارکیده: کیلومتر نهم جاده چالوس - سمت چپ جاده - رستوران ارکیده

باغ رستوران ارغوان

یکی دیگر از بهترین باغ های تفریحی جاده چالوس باغ رستوران ارغوان می باشد. این باغ که در گذشته با نام رستوران یوسف فعالیت می کرده است دارای آلاچیق های زیادی است که در محیطی دنج و سرسبز واقع شده اند. این آلاچیق ها با ظرفیت های شش نفره، نه نفره و دوازده نفره با فاصله نسبتا زیادی از یکدیگر قرار گرفته اند. تمامی این آلاچیق ها به سیستم های گرمایشی و سرمایشی مجهز می باشند. در این باغ رستوران علاوه بر انواع غذاهای ایرانی و همچنین انواع فست فود، چای و قلیان نیز برای مشتریان سرو می شود.

آدرس باغ رستوران ارغوان: ابتدای جاده چالوس - سه کیلومتر بعد از میدان امیرکبیر - سمت چپ جاده - رستوران ارغوان

باغ رستوران لاله کهن

از دیگر باغ های تفریحی جاده چالوس می توان باغ رستوران لاله کهن را نام برد. در این باغ سه وعده صبحانه، نهار و شام برای مراجعه کنندگان سرو می شود. از جمله غذاهای اختصاصی این رستوران می توان به کباب سیزلر لاله، خان کباب، کباب ترش و کباب شاندیز اشاره کرد. در این باغ همچنین انواع نوشیدنی و دسر همچون اسموتی، شیک، دمنوش و قهوه نیز برای مشتریان سرو می شود. سرو قلیان نیز از دیگر خدمات این باغ رستوران است.

آدرس باغ رستوران لاله کهن: ابتدای جاده چالوس - سه کیلومتر بعد از میدان امیرکبیر - نرسیده به روستای سرودار - سمت راست جاده - رستوران لاله

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید