رفسنجان یکی از شهرهای بسیار زیبای ایران است که در دل کرمان جای گرفته و زیبای‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این شهر تنگه راگه می‌باشد.

سفری مجازی به تنگه راگه رفسنجان

سلام نو - سرویس گردشگری: کرمان استانی است پهناور که به‌دلیل شرایط اقلیمی‌اش جاذبه‌های گردشگری، اکوتوریسم، ژئوتوریسم و طبیعت‌گردی بسیاری را در خود جای می‌دهد. دره راگه یکی از زیبایی‌های طبیعی استان کرمان و جاهای دیدنی رفسنجان است که برخی آن را از حیث پتانسیل‌های طبیعت‌گردی همسنگ دشت کلوت‌ شهداد می‌دانند.

راگه دره‌ای منحصربه‌فرد است که با ورود به آن، انگار به فیلمی ماجراجویانه قدم گذاشته‌اید. رودخانه دائمی گیودری هزاره‌ها است که برای تراشیدن صخره‌هایی به این زیبایی و عظمت تلاش می‌کند. در دل تنگه که راه می‌روید، از دل صخره‌ها و آب رودخانه گیودری عبور می‌کنید. بر بلندای دره که می‌ایستید تا چشم کار می‌کند، سرزمین‌های بکر و آرام می‌بینید. بسیاری تنگه راگه را بهشتی در دل کویر می‌دانند.

سفری مجازی به تنگه راگه رفسنجان

تفریحات و دیدنی‌ها

پیایش دره: در عمق تنگه راه بروید، از کنار رودخانه گذر کنید و دیواره‌های زیبای دره را تماشا کنید. در طی این مسیر با کمی شانس می‌توانید حفره‌های موجود در قلب صخره‌ها را نیز ببینید که آشیانه عقاب‌ها هستند.

عکاسی: شگفتی‌های دره راگه را ثبت کنید تا با یادآوری آن‌ها خاطراتتان مرور شود. دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید و برای ثبت تصاویر دلنشین‌تر سری به آموزش عکاسی در کارناوال بزنید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید