معرفی مکان هایی که ورود شما به اون ها به منزله پذیرفتن خطر مرگه !

مکان‌هایی که هرگز  اجازه ورود به آن ها را ندارید! + ویدیو

سلام نو سرویس گردشکری:

 بیشتر بخوانید: ۳ تا از مرموزترین و ترسناک‌ترین جاذبه‌های تهران! 

۱. جزیره مارها، برزیل


مکانیه که حضور در اون به منزله مرگه، خلاصه اگه از جونتون سیر شدید برید به جزیره مارها چون میگن در هر متر مربعش یه ماره که بیشترم مار «افعی سرنیزه‌ای زرین» هست. از ۱۹۰۹ ورود به این جزیره ممنوع شده و فعلا فقط نیرو دریایی و تیمای تحقیقاتی اجازه دارن برن اونجا. جالبه بدونید محلیا می‌گن این مارا دارن از یه گنج محافظت می‌کنن.


۲.«جزیره سنتینل شمالی»، هند


این جزیره در واقع واسه قبیله «سنتینلی»هاست که دست‌کم ۶۰ هزار سال در اونجا زندگی کردن و خیلی به بقیه علاقه ای ندارن، واسه همین کسی نباید از ۹ متریشون رد بشه و نیرو دریایی هندم ازشون محافظت می‌کنه. هرکسی هم نزدیک بشه با نیزه ازش پذیرایی می‌کنن. تو ۲۰ سال گذشته دو نفرو همینجوری کشتن.


۳. جزیره سورت یا سورتسی، ایسلند


سورتسی جزیره ای هست که تازه تو سالای ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۷ به خاطر فوران آتش فشانی زیر آب به وجود اومده که ورود عموم مردم بهش ممنوعه و فقط تیمای تحقیقاتی می‌تونن برن اونجا


۴.جزیره پاوگلیا ، ایتالیا


می‌گن این جزیره نفرین شدست و تقریبا ۲۰۰ ساله که مردم از ترس روح بهش نزدیک نمی‌شن. دلیلشم اینه که تو سال ۱۵۷۰ و ۱۶۳۰ اونایی که به طاعون مبتلا می‌شدن رو تو بیمارستان این جزیره قرنطینه می‌کردن و هزاران نفر تو این جزیره سوزونده و دفن شدن. تو سال ۱۹۲۰ یه بیمارستان روانی اونجا ساختن ولی یه سریا گفتن بیمارا رو اونجا شکنجه می‌دن و آزمایش روشون انجام می‌دن خلاصه تو سال ۱۹۶۸ کامل تخلیه شد.


۵. غارهای لاسکو فرانسه


این غار تو سال ۱۹۴۰ توسط چهارتا نوجوون پیدا می‌شه، از سال ۱۹۶۳ تا حالا کسی حق نداره وارد این غارها بشه چون دیواراش پر از هنرهای ماقبل‌ تاریخه که قدمتشون به بیش از ۱۷هزار سال پیش بر می‌گرده و به خاطر بازدیدکننده‌ها داشت آسیب می‌دید ولی یه کپی ازش ساختن که گردشگرا می‌تونن اونو ببینن.

کد خبرنگار: ۲۷
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید