۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 55397983

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، همچنان در سخنرانی خود گاف می دهد و در آخرین مورد درباره شرکت جنرال موتورز آمریکا گاف های عجیبی داد.

جدیدترین گاف بایدن در یک سخنرانی

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، زنجیره گاف دادن‌های جو بایدن با انتشار دو ویدیو از اشارات اشتباه تعجب‌آور جدید او ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین گافهایش ابتدا به طرح یک اظهار نظر عجیب درباره شرکت آمریکایی جنرال موتورز پرداخته و سپس در ادامه مدیر عامل این شرکت را با یک قاضی دادگاه عالی آمریکا اشتباه گرفت.

گاف جدید بایدن رئیس جمهور آمریکا

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در شهر کارلسباد ایالت کالیفرنیا خطاب به جمعی از حامیانش گفت، شرکت جنرال موتورز متعهد است به این که تا سال "۳۰۳۵" (خود شرکت سال ۲۰۳۵ را اعلام کرده بود) تمام تولیدش را به خودروی برقی اختصاص دهد.

بایدن خاطرنشان کرد: "او (مدیرعامل جنرال موتورز) شکایتش را پس گرفته، با من تماس گرفت و گفت، آنها می‌خواهند تا سال ۳۰۳۵ تماما به خودروی برقی روی بیاورند. تمامی شرکت‌ها به سمت انجام همین کار می‌روند. "

رئیس جمهور آمریکا که در ماه جاری میلادی ۸۰ ساله می‌شود همچنین در بخشی دیگر از همین سخنرانی نام امی کانی برت، قاضی دادگاه عالی کشورش را به جای نام مری بارا، مدیر عامل شرکت جنرال موتورز نام برد.

سال گذشته میلادی، شرکت جنرال موتورز اعلام کرد، قصد دارد تا سال ۲۰۳۵ کاملا تولید خودروهای با موتور احتراقی را کنار بگذارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید