به گفته سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، عموم مردم از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی اطلاع ندارند و همین پیشرفت ها موجب توطئه دشمن شده است.

رئیسی: آمریکایی‌ها و دشمنان دنبال ناامن کردن ایران هستند / امروز ایران و شهرهای مختلف ما امن هستند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس جمهور بابیان اینکه اغتشاش و تلاش برای بهم ریختن کشور با اعتراض فرق دارد، تاکید کرد: حتما باید با اغتشاشات و کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند، برخورد شود.

سید ابراهیم رئیسی روز جمعه و همزمان با روز دانش آموز، در نشستی ۴ ساعته در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده در اولین دوره «اردوهای راهیان پیشرفت»، با بیان اینکه جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بسیاری دارد که عموم مردم و حتی عده زیادی از نخبگان اطلاعات دقیق و کاملی از آن‌ها ندارند، ابراز امیدواری کرد که برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، همانند اردوهای راهیان نور برکات زیادی برای کشور داشته باشد.

رئیس جمهور آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور را عاملی برای تقویت انگیزه و اراده آنان دانست و گفت: دانش‌آموزان با دیدن پیشرفت‌های بدست آمده خواهند دانست که هر جا بیشتر محدودیت و تحریم داشتیم، با اراده و عزم محققان بیشتر پیشرفت کردیم و همین پیشرفت و اراده برای قوی شدن است که دشمن را به تکاپو برای طراحی توطئه‌های جدید انداخته است.

رئیسی دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم‌های المپیادی را نماد و نمود پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعدادها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آن‌ها تاکید کرد و گفت: نخبگان باید با شناخت نظام مسائل کشور، توانمندی‌هایشان را در مسیر رفع این مسائل به کار گیرند.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت مدیریت دانش، مدیریت صحیح دانش تولید شده را موجب افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی سایر بخش‌ها از دانش تولید شده دانست.

رئیسی: اغتشاش با اعتراض فرق دارد

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: اغتشاش و تلاش برای بهم ریختن کشور با اعتراض فرق دارد و حتما باید با اغتشاشات و کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند، برخورد شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهرهای مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کارهای خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید