۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 55397959

اگر چه روند قیمتی بیت کوین نزولی شد، قیمت بیت کوین در هفته گذشته با جهش ۳ درصدی رکورد زد و به ۲۱ هزار دلار رسید.

افزایش ۳ درصدی قیمت بیت کوین

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی پویا بوده زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان قابل توجه ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص رخ داد

کل بازار به دلیل سود حاصل از ارزش اتریوم، بایننس، پالی گان و دوج کوین بیش از ۶۰ میلیارد دلار به سرمایه خود افزوده و بیت‌کوین نیز در هفت روز گذشته سه درصد افزایش یافته و در حال حاضر ارزش آن ۲۱ هزار دلار است.

هر چند بیشتر روزهای هفته، بیت‌کوین در روند نزولی معامله می‌شد اما چند ساعت پیش، گاوها توانستند بیت‌کوین را به بالاترین سطح پنج روزه بالای ۲۱ هزار دلار برسانند و علت آن انتشار داده‌های شغلی مطلوب ایالات‌متحده بود.

همچنین جالب است بدانید که چند روز پیش، وایت پیپر بیت‌کوین (اولین ارز دیجیتال) وارد ۱۴ سالگی شد.

در هفت روز گذشته آلتکوین‌ها وضعیت بهتری نسبت به بیت‌کوین ثبت کردند؛ تسلط بیت‌کوین، معیاری که سهم آن را نسبت به بقیه بازار می‌سنجد، در هفته گذشته یک درصد کاهش یافته و به راحتی می‌توان فهمید که چرا اتریوم ۷.۴ درصد، بایننسس ۲۴ درصد افزایش یافته و پالی گان بهترین عملکرد را داشته و در هفت روز گذشته ۲۳.۳ درصد رشد ثبت کرده است.

با این وجود، دوج کوین که همه نگاه‌ها در هفت روز گذشته به آن بود در مجموع حدود ۶۰ درصد افزایش یافت و در روز سه‌شنبه، این ارز دیجیتال حدود ۱۳۰ درصد صعود کرد اما از آن زمان تاکنون روند کاهشی داشته است.

در مجموع، ممکن است روند کلی عملکرد رمزارزها طی هفته از نظر دستاوردهای کلی خوب بوده اما برخی از آسیب‌پذیری‌ها و نقاط فشار مهم پروتکل‌های دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال ظهور را نیز برجسته کرده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید