کوهنورد ۴۵ ساله که پس از سقوط از ارتفاع از ارتفاعات قلعه ماران رامیان در یک قدمی مرگ قرار گرفته بود توسط امدادگران هلال احمر نجات یافت.

لحظه پر التهاب نجات کوهنورد ۴۵ ساله گلستانی پس از سقوط از ارتفاعات + فیلم

به گزارش سلام نو، ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه روز گذشته در پی تماس با مرکز ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر، حادثه سقوط از ارتفاع کوهنورد ۴۵ ساله در ارتفاعات قلعه ماران رامیان گزارش شد.

بلافاصله چهار تیم امدادی با بکارگیری ۱۵ نیروی نجاتگر و امدادگر به وسیله آمبولانس، دو دستگاه خودروی کمک‌دار و سه ست کوهستان به محل اعزام شدند.

با توجه به صخره‌ای و صعب العبور بودن منطقه، تیم‌های امدادی پس از چندین ساعت پیاده‌روی و جست‌وجو به محل حادثه رسیدند.

مصدوم کوهنورد ۴۵ ساله آقا به دلیل شدت سقوط از ناحیه لگن و پا به شدت دچار آسیب شده بود و امکان حرکت نداشت.

امدادگران پس از اجرای اقدامات اولیه، وی را از عمق به سطح منتقل کرده و به دلیل شرایط منطقه و ضرورت انتقال سریع بیمار به مرکز درمانی درخواست استفاده از بالگرد به مرکز کنترل و هدایت عملیات هلال احمر استان گلستان منتقل شد.

بلافاصله تیم امداد هوایی با یک فروند بالگرد به محل اعزام شدند و مصدوم توسط تیم امداد هوایی به تیم امداد هلال احمر آزادشهر تحویل و توسط آمبولانس به مرکز امدادی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: عملیات امدادرسانی به این مصدوم تا بعد از ظهر امروز ادامه داشت.

قاسم غریب‌آبادی خاطرنشان کرد: تیم امداد هوایی در این عملیات برای انتقال مصدوم و امدادگران سه سورتی پروازی انجام داده است.

وی گفت: هلال احمر گلستان به صورت ۲۴ ساعته برای خدمت رسانی به مردم و امدادرسانی به حادثه دیدگان به صورت ۲۴ ساعت آماده خدمت‌رسانی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید