برای کمک به برنامه­ ریزی یک تعطیلات بسیار دوست داشتنی، از لیست ما از بهترین تعطیلات رمانتیک در بریتانیا استفاده کنید.

رمانتیک‌ترین نقاط دیدنی انگلیس + عکس

سلام نو-سرویس گردشگری: از تعطیلات آخر هفته در ساحل جذاب تا روزهایی که در جنگل‌های باشکوه جنگل‌های باستانی سپری می‌شوند، گردش‌های رمانتیک در بریتانیا فراوان است. این یک نقطه رویایی برای زوج هایی است که به دنبال گذراندن یک تعطیلات عاشقانه هستند. هنگامی که برای یک تعطیلات عاشقانه به انگلستان میروید، مطمئنا مکانهایی زیبای فراوانی پیدا خواهید کرد.

آیا هنوز متقاعد نشدهاید که بریتانیا رمانتیک است؟ وقت آن است که شاهد یک صبح مهآلود باشید، غروب خورشید را از بالای یک قلعه قرون وسطایی ببینید، و از یک گلن اسکاتلندی ساخته شده توسط پریان عبور کنید. تقریبا در هر گوشه ای از بریتانیا قلعه های زیبایی وجود دارد. رمانتیک تر از این نمیشه!

برای کمک به برنامه ریزی یک تعطیلات بسیار دوست داشتنی، از لیست ما از بهترین تعطیلات رمانتیک در بریتانیا استفاده کنید.

  1. ناحیه لیک

رمانتیک‌ترین نقاط دیدنی انگلیس + عکس

مکان های عاشقانه در منطقه دریاچه خیره کننده انگلستان فراوان است. این سرزمین عجایب طبیعی و مناظر پانورامایی را به‌قدری گیرا ارائه می‌دهد که می‌تواند یک محیط ایده‌آل برای یک رمان عاشقانه باشد. جای تعجب نیست که برخی از بهترین نویسندگان انگلستان از این منظره خارقالعاده الهام گرفتهاند. ویلیام وردزورث، ساموئل تیلور کولریج و بئاتریکس پاتر تنها چند نمونه از آنها هستند.

لنگرهای پراکنده منطقه دریاچه بهقدری سبز رنگ هستند که رنگآمیزیشده بهنظر میرسند و خورشید بر دریاچههای آبی عمیق آن میتابد. این مکان میراث جهانی یونسکو خانه آبشارها، کوه‌ها و دره‌های دلپذیر است.

در کوه‌های ناهموار پیاده‌روی کنید یا از آنها بالا بروید، در یک سفر دریایی گشت و گذار کنید. اگر میخواهید ماجراجویی خود را پشت درهای بسته انجام دهید، به یک هتل رمانتیک در یکی از شهرهای جذاب اطراف بروید.

  1. کوتسولدز

رمانتیک‌ترین نقاط دیدنی انگلیس + عکس

اگر قبل از ورود به کوتسولدز احساس عشق نکردهاید، تا زمانی که این مکان را ترک کنید کاملا عاشق آن خواهید شد. این مکان پوشیده از 800 مایل مربع تپه‌های مواج و مزارع سرسبز و پر از زیباترین دهکده‌های افسانه‌ای است و بهراحتی می‌توانید مجذوب این منطقه جادویی شوید. جای تعجب نیست که اینجا یکی از رمانتیکترین مناطق گردشگری در بریتانیا در نظر گرفته شده است.

کلبه‌های سنگی عسلی رنگ با سقف‌های شیب‌دار، پل‌های باستانی و شکوفه‌های زیبا، در مسیرهای تاریخی بهترین روستاهای کوتس‌ولدز قرار گرفته‌اند. قلعه کومب در ویلتشایر تقریبا به اندازه دهکدههای انگلیسی جذاب است، در حالی که رودخانه درخشان ویندراش در بورتون-آن-آب (معروف به ونیز کوتسولدز) سطح عاشقانه این مکان را ده برابر میکند.

  1. باث

رمانتیک‌ترین نقاط دیدنی انگلیس + عکس

تاریخ و رمانتیک از میان دیوارهای دوست‌داشتنی‌ترین ساختمان‌های رومی و گرجستانی باث می‌گذرد و رودخانه رمانتیک آون فضایی از عشق را به آن می‌افزاید. بازدید از این جواهر تاریخی که یکی از جذابترین شهرهای انگلستان است، برای کسانی که دوست دارند از تفریحات فرهنگی رمانتیک لذت ببرند، ضروری است.

این شهر سرشار از گنجینه‌های معماری مانند حمام‌های رومی است که یکی از جاذبه‌های اصلی باث به حساب می‌آید، کل این شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. آبگرم های این شهر شامل درمان‌های آبگرم، شنا در استخر پشتبام، غوطه‌ور شدن در حمام‌های حرارتی و بازدید آرامش‌بخش از اتاق‌های بخار است.

رویال کرسنت را از دست ندهید، هلالی متعلق به اواخر قرن هجدهم، به طول 500 فوت از خانه‌های تراس نمادین که همسایه پارک رویال ویکتوریا است.

  1. جزیره اسکای، اسکاتلند

رمانتیک‌ترین نقاط دیدنی انگلیس + عکس

لحظهای که جزیره اسکای نمایان شود، قلب شما پر از احساسات میشود. این جزیره مملو از کوه‌های رام‌نشده، دره‌های سرسبز، جویبارهای درخشان و مناظر به‌طور شگفت‌انگیزی رمانتیک است.

علاوه بر سواحل رویایی آبشارها، می‌توانید از گشت و گذار در جاذبه‌های جذاب دیگر جزیره لذت ببرید. صخره‌های ناهموار و دریاچه‌های عمیق ارزش یک پیاده‌روی و یک پیکنیک را دارند.

کلبه‌های پاستلی کنار آب، خیابان‌های پرپیچ‌وخم و بندرگاه خوش‌منظره این جزیره بهقدری دوست‌داشتنی هستند که شما را به اقامت برای یک یا دو روز بیشتر ترغیب میکنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید