۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: 55397704

برای نگاهی کامل به مکان‌های دیدنی این شهر، فهرست ما از برترین جاذبه‌ها و کارهایی که باید در شیکاگو انجام دهید را مطالعه کنید.

۴ جاذبه گردشگری در شیکاگو + عکس

سلام نو-سرویس گردشگری: شیکاگو که به ”شهر بادگیرها“ معروف است، در امتداد سواحل دریاچه میشیگان قرار دارد. این شهر که به خاطر صحنه‌های هنری پر جنب و جوش، جاذبه‌های فرهنگی متعدد، خریدهای عالی و معماری جالبش شناخته می‌شود، بازدیدکنندگانی را از ایالات متحده و سراسر جهان جذب می‌کند.

شیکاگو به عنوان نقطه کانونی معماری و هنر قرن بیستم از شهرت جهانی برخوردار است و معمارانی مانند لوئیس سالیوان و فرانک لوید رایت و هنرمندانی مانند پیکاسو، میرو، دوبوفه و شاگال اثر خود را به جای گذاشته‌اند.

این شهر همچنین در حوزه ورزشی نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد مانند شیکاگو بیرز در فوتبال آمریکایی، شیکاگو وایت ساکس و کابز در بیسبال، و شیکاگو بولز در بسکتبال.

تصمیم گیری در مورد زمان بازدید از شیکاگو ممکن است به علایق شما بستگی داشته باشد، بهخصوص اگر برای رویدادهای ورزشی یا فرهنگی می آیید، اما بهار تا پاییز بهترین زمان برای بازدید از شیکاگو از لحاظ آب و هوایی است.

برای نگاهی کامل به مکان‌های دیدنی این شهر، فهرست ما از برترین جاذبه‌ها و کارهایی که باید در شیکاگو انجام دهید را مطالعه کنید.

  1. موسسه هنر شیکاگو

۴ جاذبه گردشگری در شیکاگو + عکس

موسسه هنر شیکاگو یک موزه در سطح جهانی با صدها هزار اثر هنری است. این مجموعه متنوع هزاران سال را در بر میگیرد و شامل قطعاتی از رسانه های مختلف از جمله نقاشی، چاپ، عکاسی، مجسمهسازی، هنرهای تزئینی، منسوجات، نقشه های معماری و غیره است.

این مؤسسه به‌خاطر مجموعه‌ای از نقاشی‌های امپرسیونیستی و پست امپرسیونیستی خود از جمله نقاشی‌های ژرژ سورات در سال ۱۸۸۴، آکروبات‌های رنوار در سال ۱۸۷۹ در سیرک فرناندو، و نقاشی‌های متعدد از کلود مونه شناخته می‌شود.

ساختمان اصلی که توسط شپلی، روتان و کولیج به سبک هنرهای زیبا طراحی شده است، برای نمایشگاه کلمبیایی جهان در سال ۱۸۹۳ ساخته شد. چندین ساختمان دیگر نیز در طول سالها به آن اضافه شدهاند و امروزه این مجموعه ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع وسعت دارد.

  1. پارک هزاره

۴ جاذبه گردشگری در شیکاگو + عکس

پارک هزاره بخشی از پارک بزرگ‌تر گرانت است که در مرکز شهر شیکاگو در غرب با خیابان میشیگان، از شرق با خیابان کلمبوس، از شمال با خیابان راندولف و از جنوب با خیابان مونرو هممرز است. قطعه اصلی آن مجسمه ۱۱۰ تنی به نام Cloud Gate است که دارای سطح فولادی ضد زنگ صیقلی و آینهمانند است.

یکیدیگر از جاذبه‌های برتر در پارک هزاره، فواره تاج است، یک تفسیر مدرن و شگفت‌انگیز از گارگویل باستانی که ظاهر آب جاری را از دهان تصاویری از شهروندان شیکاگو نشان می‌دهد. از دیگر کارهای محبوبی که می‌توانید در اینجا انجام دهید دیدن اجرا در غرفه جی پریتزکر، یک مکان کنسرت در فضای باز، و بازدید از باغ لوری است که در تمام طول سال بدون هیچ هزینه‌ای برای عموم باز است.

  1. اسکله نیروی دریایی

۴ جاذبه گردشگری در شیکاگو + عکس

اسکله نیروی دریایی در ابتدا در سال ۱۹۱۶ به عنوان یک منطقه تفریحی و تسهیلات حمل و نقل افتتاح شد اما اکنون یکی از محبوبترین جاذبه های گردشگری شیکاگو است. امروزه اسکله نیروی دریایی از ۵۰ هکتار باغ، جاذبه، فروشگاه، رستوران، مکان کنسرت و پارک تشکیل شده است. یک چرخ و فلک ۱۵۰ فوتی و یک چرخ فلک تاریخی در پارک نیروی دریایی وجود دارد.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از باغ‌های کریستال، یک باغ گیاه‌شناسی سرپوشیده در شش طبقه، یک هکتاری بازدید کنند. همچنین در اینجا موزه کودکان شیکاگو قرار دارد. اسکله میزبان جشن‌هایی در تمام طول سال برگزار میکند از جمله جشنواره شیکاگو در ماه اوت.

  1. موزه علم و صنعت

۴ جاذبه گردشگری در شیکاگو + عکس

در انتهای شمالی پارک جکسون، موزه علم و صنعت است که در سال ۱۹۳۳ تأسیس شد و مسلما چشمگیرترین موزه در شیکاگو است. این موزه به کاربرد قوانین طبیعی در توسعه فناوری و صنعتی اختصاص دارد.

تصور می‌شود این موزه اولین موزه در ایالات متحده است که ایده نمایشگاه‌های «دستی» را در خود جای داده است. بازدیدکنندگان تشویق میشوند تا با صدها نمایشگاه تعامل داشته باشند. این موزه دارای نمایشگاه های دائمی و در حال تغییر و همچنین یک سالن تئاتر است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید