۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
کد خبر: 55397653

سفر به جنوب برای خرید کردن همیشه جذاب و هیجان‌انگیز است و بسیاری جویا می‌شوند از درگهان چی بخرم، با ما همراه باشید تا پاسخ آن را دریابیم.

از درگهان چی بخرم

سلام نو _ سرویس گردشگری: اینکه از درگهان چی بخرم پرسشی است که پیش از جواب دادن به آن بایستی بدانیم درگهان کجا قرار دارد و به چه دلیل شهرت پیدا کرده و رفتن به آن فارغ از اینکه بازدید از نقطه‌ای در ایران محسوب شود، می‌تواند چه نیازی از ما را مرتفع کند. درگهان با قرارگیری در بخش مرکزی شهرستان قشم استان هرمزگان و در حدود ۲۰ کیلومتری قشم، به عنوان شهری بندری که حدود ۱۶ سال از شهر شدن آن می‌گذرد در حال فعالیت است و به دلیل موقعیت جغرافیایی و بعدتر وجود مراکز خرید فراوان، پاساژها و بازارهای محلی به نحوی توانسته به قطب تجارت در جزیره قشم تبدیل شود.

کالاهای قابل خرید از درگهان

اگر بپرسید از درگهان چی بخرم، پاسخ این است که هر کالایی که در زمینه پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه باشد، هر قلم جنس که در حوزه لوازم کودک و اسباب بازی، لوازم ورزشی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خواب، لوازم دکوری، عینک، تجهیزات کامپیوتری، موبایل، ساعت، بدلیجات و کیف و کفش تعریف شود را می‌توان در مراکز خرید و پاساژهای درگهان پیدا و خریداری کرد. گفتنی است که اقلامی که در این مراکز به فروش می‌رسد به دو صورت عمده و تک قابل خرید هستند و با توجه به کیفیتی که عرضه می‌شوند مبلغ و قیمت آن متفاوت است و به طور کلی در درگهان می‌توان خریدی مقرون به صرفه داشت و این حسن بزرگ درگهان است.

از درگهان و مراکز خرید آن چی بخرم

سؤال از درگهان چی بخرم برای تمام کسانی که به جزیره قشم سفر می‌کنند و تمایل دارند تا برای خرید خود را به درگهان برسانند و در مراکز خرید آن گشت‌وگردی داشته باشند مطرح می‌شود. حسن این شهر و مراکز خرید آن تنوع کالاهایی است که ارائه می‌دهد از این رو به عنوان مسافر که به دنبال خرید جزئی هست یا به عنوان خریدار عمده می‌توان با خیالی آسوده وارد درگهان شد و با دستانی پر از آن خارج شد. نیاز است بدانیم هر یک از مراکز خرید و پاساژها و حتی بازارهای این شهر تعدادی کالا را عرضه می‌کنند و بد نیست بیشتر درباره آن‌ها بدانیم تا با توجه به نیاز و کالاهای مد نظر خود به این نقاط مراجعه کنیم.

از درگهان چی بخرم

در ادامه پرسش از درگهان چی بخرم را با معرفی مراکز خرید این شهر و اقلامی که هر کدام یک از آن‌ها به فروش می‌رسانند پاسخ می‌دهیم.

بازار قدیم درگهان: بازاری با کوچه‌ها و راسته‌های فراوان در بخش سنتی درگهان که از ۸ صبح تا ۱۶ در حال فعالیت است و در می‌توان با قیمتی باور نکردنی و مناسب پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه را در آن خریداری کرد. نشانی: درگهان، خیابان ناخدا، بازار قدیم درگهان

نخل مال: اگر بپرسید از درگهان چی بخرم، بدون شک پیشنهاد می‌کنیم پوشاک برند و شیک خریداری کنید و برای تهیه این پوشاک و انواع و اقسام لباس شب زنانه و لباس مجلسی به نخل مال مراجعه کنید، در این مرکز خرید ۷۰۰۰ متر مربعی خرید پوشاک بهترین کاری است که می‌توان انجام داد. نشانی: درگهان، خیابان ناخدا

بازار اطلس: اگر می‌پرسید از درگهان چی بخرم، پیشنهاد می‌شود برای تکمیل خرید خود به بازار اطلس مراجعه کنید و کیف و کفش مجلسی و اسپرت از آن تهیه کنید چرا که این بازار نه تنها اجناس خود را با قیمت مناسب به دست مشتریان می‌دهد بلکه در خود تعدادی نمایندگی فروش کفش را نیز دارد و سر زدن به آن توصیه می‌شود، این بازار از ساعت ۹ تا ۲۲ فعال است. نشانی: درگهان، خیابان ناخدا، پشت بازار دو دلفین

مرکز خرید نور: جایی مناسب و مطلوب برای خرید پوشاک بچگانه، مردانه و زنانه، همین‌طور لوازم خواب، لوازم ورزشی، عینک، کیف و کفش و همین‌طور عینک است که می‌توان در آن کالاها را با کیفیت بالا و قیمت ارزان خریداری نمود.

از درگهان چی بخرم

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید