سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با اشاره به طرح جامع گردشگری سد گلورد از این سد به عنوان مرکز گردشگری استان یاد کرد و گفت: بزودی طرح گردشگری آن اجرا می شود.

تبدیل سد گلورد به مرکز گردشگری استان مازندران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از سد گلورد نکا در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح جامع گردشگری پیوست اصلی سد گلورد است که با اجرایی شدن این پروژه به عنوان بزرگترین و مرکزی ترین منطقه گردشگری مازندران معرفی می شود.

وی افزود: سازمان آب منطقه ای مازندران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به اخذ پروانه پروانه گردشگری این طرح و در نهایت انتخاب مجری و سرمایه گذار طرح اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

استاندار مازندران با اشاره به وقفه ی کوتاه مدت در عملیات عمرانی سد گلورد تصریح کرد: این سد چند سالی به دلیل کمبود تسهیلات معطل مانده بود که با سفر استانی آیت الله رئیسی به مازندران ۳۰۰ میلیارد اعتبار به ابن حوزه اختصاص داده شد که خوشبختانه در حال حاضر شاهد فعالیت مجدد این طرح هستیم.

به گفته حسینی پور در حال حاضر هیچ مانع مادی در عملیات اجرایی طرح سد گلورد در منطقه ی شرق مازندران وجود ندارد همچنین در این راستا ۷۵ درصد مراحل احداث سد انجام شده است.

این مسئول استانی ادامه داد: در امتداد طرح سد گلورد پل ارتباطی روستاهای بالادست دست امر ضروری این طرح به شمار می آید که خوشبختانه با بررسی و پیشرفت فیزیکی این پروژه تابستان سال آینده به بهره برداری می رسد.

حسینی پور همچنین با اشاره به آبگیری نهایی و افتتاح سد بزرگ منطقه شرق مازندران خاطرنشان کرد: با تزریق اعتبار و فعالیت مجدد این طرح سال آینده به عنوان بزرگترین سد مازندران افتتاح و آبگیری نهایی می شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید