سفر هوایی به قشم و رفتن به درگهان برای خرید از جمله کارهای جذاب است از این رو برای بسیاری سؤال شده که فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است.

فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است

سلام نو _ سرویس گردشگری: اینکه بدانیم فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است در برنامه‌ریزی هنگام سفر به جزیره قشم دوست‌داشتنی و تصمیم برای رفتن به درگهان تأثیر می‌گذارد. قشم با قرارگیری در جنوب ایران و میان آب‌های درخشان خلیج همیشه فارس از مقاصد جذاب و دیدنی این منطقه محسوب می‌شود و بسیاری از گردشگران تمایل دارند با سفر به این نقطه بی‌نظیر و بازدید از جاذبه‌های شگفت‌انگیز آن، مدتی را به درگهان بروند و در مراکز خرید و بازارهای جالب محلی آن گشتی بزنند.

مسافت فرودگاه قشم تا درگهان

فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است را زمانی می‌توان پاسخ داد که بیشتر درباره محل قرارگیری فرودگاه و موقعیت جغرافیایی درگهان اطلاعات داشت. فرودگاه قشم به عنوان یک فرودگاه بین‌المللی که علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهای خارجی را نیز پشتیبانی می‌کند از جمله فرودگاه‌های خوب ایران به حساب می‌آید. مسافران پر شماری بعد از رسیدن به قشم و فرودگاه آن به درگهان که در شمال شرقی جزیره قرار دارد سفری کوتاه می‌کنند تا در شروع سفر خود به جزیره از عمده مراکز خرید درگهان بازدید کرده باشند و لیست خرید خود را مرتفع.

همان‌طور که اشاره شد برای پاسخ فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است بایستی از محل این فرودگاه و موقعیت درگهان در قشم اطلاع داشته باشیم، فرودگاه بین‌المللی قشم در دل جزیره و نزدیک روستای دیرستان قرار گرفته در حالیکه درگهان در شمال شرقی قشم قرار گرفته این دو نقطه نسبت به یکدیگر فاصله‌ای ۳۳ کیلومتری دارند برای طی کردن این فاصله به طور معمول حدود ۳۰ دقیقه زمان مورد نیاز است، خوشبختانه با وجود تاکسی‌های فرودگاه به سادگی و در کمال آرامش این مسافت طی می‌شود و این امکان فراهم است تا به راحتی از فرودگاه قشم به درگهان جذاب رسید.

فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است

ویژگی‌های فرودگاه قشم

حال که پی بردیم فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است و برای طی کردن این مسافت به صورت میانگین چه مدتی باید صرف شود خوب است بیشتر درباره فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم و ویژگی‌ها و امکانات آن بدانیم. شرکت‌های هواپیمایی معراج، آسمان، ایران ایر، قشم ایر، تابان، کاسپین، هما و ماهان به فرودگاه قشم از مبدأهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، گرگان، کرمانشاه، تبریز، دبی و مسقط پرواز دارند. پارکینگ، تاکسی، رستوران، کافی شاپ، بانک و تبدیل ارز، سرویس بهداشتی، فروشگاه مواد غذایی، خدمات بسته‌بندی بار و فروشگاه برای خرید صنایع دستی و سوغاتی از جمله امکانات فرودگاه قشم محسوب می‌شود.

فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است
فرودگاه قشم

مراکز خرید درگهان

متوجه شدیم فاصله فرودگاه قشم تا درگهان چند کیلومتر است چرا که بسیاری از مسافران پروازها به مقصد قشم بعد از رسیدن به جزیره خود را برای خرید به درگهان هیجان‌انگیز می‌رسانند و از این رو خوب است درباره مراکز خرید که در این نقطه وجود دارد بیشتر بدانیم. بازار قدیم درگهان، نخل مال، مرکز خرید الماس، پاساژ ونوس، مرکز خرید نور، مرکز خرید دو دلفین، مرکز خرید ایران زمین، مجتمع نگین، مجتمع تجاری فردوسی، سرای ملت، پرشین گلف، بازار مروارید، بازار صدف و بازار طلا فروشان از جمله مراکز خرید و بازارهایی هستند که می‌توان در درگهان به آن‌ها برای خریدی لذت بخش مراجعه کرد.

لازم به ذکر است مراکز خریدی که از آن‌ها نام برده شد برای خرید عمده و تک به شدت پیشنهاد می‌شوند چرا که هر کدام از آن‌ها کالاهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را ارائه می‌دهند و به راحتی توانستند رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم کنند. این مراکز خرید که تا فرودگاه فاصله چندانی ندارند و دسترسی به آن‌ها در کمترین زمان امکان‌پذیر است اقلامی نظیر پوشاک، لوازم خواب، لوازم ورزشی، لوازم کودک و اسباب بازی، کیف و کفش را به بهترین شکل عرضه می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید