ویدئویی از لحظه وحشتناک تیراندازی به خانواده آرتین سرایداران در حرم شاهچراغ را مشاهده می کنید. آرتین سرایداران کودکی است که از کشتار تروریست‌ها جان سالم به در برد.

لحظه شهادت خانواده «آرتین سرایداران» در شاهچراغ + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع)، ۱۳ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند که ۳ نفر از آن‌ها پدر و مادر و برادر آرتین سرایداران بودند.

حمله به حرم مطهر شاه‌چراغ یک حمله مسلحانه تروریستی در محوطه این حرم در شیراز بود که در عصر ۴ آبان ۱۴۰۱ اتفاق افتاد. در نتیجه این حمله ۱۳ نفر کشته و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. ساعتی پس از این حمله تروریستی، داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را پذیرفت و تروریست‌ها را نیروهایی در بیعت با خود توصیف کرد.

فیلم دوربین مدار بسته محل حمله ساعاتی بعد منتشر می‌شود. در این فیلم فردی با اسلحه کلاشنیکف از ورودی عبور و به افراد حاضر در ورودی شلیک می‌کند و به سمت شبستان می‌رود. مردم که در داخل ساختمان حرم هستند با شنیدن صدای تیراندازی درب ورودی را از داخل قفل می‌کنند اما مهاجم از سمت دیگری وارد ساختمان شده و مردم را به گلوله می‌بندد. سپس نیروهای امنیتی مهاجم را دستگیر می‌کنند.

یکی از زخمی‌ها این حادثه آرتین سرایداران بود که در این حادثه پدر و مادر و برادر بزرگ‌تر خود را از دست داد.

بد نیست بدانید: حضانت «آرتین سرایداران» به چه کسی واگذار شد؟

لحظه تیراندازی به خانواده آرتین سرایداران در شاهچراغ

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید