در جنایت هولناک پدری در تهران به ۳ دختر خود قرص برنج داده اما فقط یکی از دخترانش آن را مصرف کرده که به علت مسمومست شدید در بیمارستان جان باخت.

جزییات مرگ مشکوک دختر ۱۰ ساله در تهران

به گزارش سلام نو، ایران نوشت: اردیبهشت سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دختربچه‌ای ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد.

در ادامه مأموران با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند که دختربچه‌ای به نام سحر بر اثر مسمومیت جان باخته است. پس از آن با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان اعلام کردند که وی بر اثر استعمال قرص برنج فوت کرده است.

با ارائه این گزارش از سوی پزشکی قانونی، مأموران تحقیقات خود را در خصوص علت ماجرا پی گرفتند و سراغ دو خواهر وی رفتند.

آنها در توضیح ماجرا به مأموران گفتند: پدر و مادر ما یکسال قبل از هم جدا شدند. مادرمان ازدواج کرد و ما با پدرمان زندگی می‌کردیم.

شب قبل از مرگ سحر، پدرمان برای ما ساندویچ گرفت. مزه ساندویچ به تلخی می‌زد به همین خاطر من و خواهرم آن را نخوردیم اما سحر بخشی از آن را خورد و دقایقی بعد حالت تهوع گرفت. با اصرار ما پدرمان مجبور شد سحر را به بیمارستان برساند.

در بیمارستان معده سحر را شست‌وشو دادند تا حالش کمی بهتر شد بعد هم ما به خانه برگشتیم. پس از آن پدرمان به هر سه نفرمان قرصی داد و گفت ویتامین است بخورید تا حالتان بهتر شود، من و خواهرم باز هم آن را نخوردیم اما سحر چون کوچک‌تر بود به خاطر اعتماد به پدرمان آن را خورد و لحظاتی بعد دوباره حالش بد شد و باز هم به بیمارستان رفتیم اما ساعاتی بعد پزشکان اعلام کردند که سحر به خاطر مسمومیت شدید فوت کرده است.

با اظهارات دو خواهر سحر، پدر آنها برای تحقیق و بازجویی احضار شد اما ماجرای قرص برنج را انکار کرد و اظهارات فرزندانش را دروغ خواند.

با این حال مأموران پس از تکمیل تحقیقات و گزارش سم‌شناسی پزشکی قانونی، پرونده را برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستادند.

در ابتدای این جلسه، مادر سحر به‌عنوان اولیای دم خواستار اشد مجازات برای همسر سابقش شد. این در حالی است که طبق قانون مجازات اسلامی پدر به جرم قتل فرزند قصاص نخواهد شد.

پس از آن وکیل متهم به جایگاه رفت و گفت: موکل من با قرار وثیقه آزاد است و اتهامش را قبول ندارد. او هرگز قصد کشتن دخترش را نداشته و از اظهارات دخترانش متعجب است.

پس از اظهارات وکیل متهم، قضات با بررسی اظهارات و مدارک موجود در پرونده به این نتیجه رسیدند که ادامه جلسه رسیدگی به این پرونده باید با حضور پدر خانواده به‌عنوان متهم برگزار شود، از این‌رو مقرر شد تا ادامه رسیدگی به پرونده به جلسه دیگری موکول شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید