۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
کد خبر: 55397462

فاصله رودبار تا استخرگاه حدود ۱۰۳ کیلومتر است. اگر سرعت شما ۱۰۰ کیومتر بر ساعت باشد بعد از ۱ ساعت و چهل دقیقه به استخرگاه می رسید.

فاصله رودبار تا استخرگاه

سلام نو-سرویس گردشگری: روستای استخرگاه یکی از بهترین روستاهای استان گیلان به شمار می رود که زیبایی بی نظیری دارد. این روستا نزدیکی رودبار است و فاصله چندان زیادی با شهرستان رودبار ندارد. فاصله رودبار تا استخرگاه حدود ۱۰۳ کیلومتر می باشد. بنابراین اگر سرعت شما ۱۰۰ کیومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از ۱ ساعت و چهل دقیقه به مقصد برسید. اما اگر سرعت تان بیشتر باشد بعد از ۱ ساعت و بیست دقیقه به مقصد خواهید رسید. بسیاری از افراد تنها برای بازدید از روستای استخرگاه به شهرستان رودبار می روند. این روستا از آنجایی که دو استخر طبیعی دارد، در تمامی فصول سال دیدنی و جذاب است

شهرها و روستاهای بین رودبار تا استخرگاه

زمان طی کردن مسیر رودبار تا استخرگاه ، شهرها و روستاهای زیادی را مشاهده خواهید کرد. در واقع بازدید از این روستاها و شهرها برای بسیاری از افراد لذت بخش است. اگر بخواهید برای بازدید از روستاهای بین مسیر توقف داشته باشید، زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. جاده رودبار تا استخرگاه زیبا است و برای هر گردشگری جذابیت بی نظیری دارد. زمانی که شما از رودبار حرکت می کنید تا به استخرگاه بروید باید نام دقیق روستاها و شهرهای میانی این مسیر را بشناسید. با خروج از رودبار می توانید از روستای گزن، داکدره، کلشتر و علی آباد پایین بازدید نمایید. جهت خروج از رودبار باید از سمت اتوبان قزون، رشت حرکت کنید.

بعد از رد کردن علی آباد پایین به منجیل می رسید. در جاده رودبار تا استخرگاه ، شهر منجیل را به عنوان بهترین شهرهای دیدنی می شناسند. شما می توانید از این شهر بازدید کنید و زیتون های بی نظیر این شهر را خریداری نمایید. جاذبه های گردشگری زیادی در منجیل وجود دارد که باید یک روز برای بازدید از آنها زمان بگذارید. بعد از رد کردن منیجل به لوشان می رسید. لوشان هم دارای زیبایی های بی نظیری می باشد که می توانید از آنها بازدید نمایید. سنگرود، بیورزین و گچ سرا در این مسیر قرار گرفته اند. جاده گچ سرا پیچ در پیچ است. پس از رد کردن این جاده روستاهای دیگری را هم در مسیر مشاهده خواهید کرد تا نهایت به استخرگاه برسید.

فاصله رودبار تا استخرگاه با ماشین شخصی

فاصله رودبار تا استخرگاه با ماشین شخصی اگر بخواهید به صورت یکسره رانندگی کنید به میزان کیلومتر خودرویتان بستگی دارد. در صورتی که سرعت تان پایین باشد بعد از یک ساعت و ۵۰ دقیقه به مقصد می رسدی. اما اگر سرعت خودرو بالا باشد می توانید بعد از یک ساعت و بیست دقیقه به مقصد برسید. بسیاری از افرادی که می خواهند از شهرهای شمالی بازدید کنند ترجیح می دهند با خودرو شخصی خود بروند. شما به راحتی می توانید در طی مسیر توقف نمایید و از زیبایی های مسیر بازدید نمایید. همچنین می توانید به هر مکانی که مایل هستید بروید و مدت زمان زیادی در آن مکان ها بمانید. از آنجایی که زیبایی های مسیر رودبار تا استخرگاه زیاد است بدون شک شما زمان بیشتری در مسیر خواهید بود.

فاصله رودبار تا استخرگاه

استخرگاه گیلان

رودبار تا استخرگاه با اتوبوس

مدت زمان طی کردن مسافت رودبار تا استخرگاه با اتوبوس بیشتر می شود. در واقع باید بدانید که اتوبوس سرعت کمتری دارد و شما اگر با اتوبوس بخواهید از رودبار به استخرگاه بروید حدود دو ساعت شاید در مسیر باشید. اتوبوس در مسیر توقف خواهد داشت. بیشتر افرادی که با اتوبوس به شهرهای شمالی می روند، مایل هستند در مسیر توقف نمایند تا از تمامی دیدنی های مسیر بازدید کنند. اگر می خواهید با تورهای گردشگری به شهرهای شمالی بروید بدون شک از مسیر لذت بیشتری خواهید برد. چرا که سفر با تورهای گردشگری و آشنایی با دوستان جدید لذت بخش است. اتوبوس های گردشگری برای رفتن به استخرگاه در منجیل و روستاهای دیگر توقف می کنند.

امکانات شهرها و روستاهای بین رودبار تا استخرگاه

زمان طی کردن فاصله رودبار تا استخرگاه باید با امکانات جاده آشنایی داشته باشید. این مسیر که می گذرانید سرشار از جاذبه های گردشگری است. به همین دلیل برای اینکه شرایط گردشگری برای مسافران راحت شود امکانات زیادی را در مسیر به وجود آورده اند. با توقف در هر یک از روستاها و شهرهای مسیر می توانید خرید وسیله های ضروری را انجام دهید. همچنین می توانید از امکاناتی مانند پمپ بنزین ها، سرویس های بهداشتی و خرید تنقلات استفاده کنید. مسیری که می گذرانید دارای امکانات رفاهی، تفریحی و ... است. بنابراین شما به راحتی می توانید مسیر خود را طی نمایید.

فاصله رودبار تا استخرگاه

استخرگاه

فاصله رودبار تا استخرگاه و مکان های گردشگری روستای استخرگاه

بعد از اینکه مسیر رودبار تا استخرگاه را بررسی کردید باید از دیدنی های روستای استخرگاه بازدید نمایید. این روستا دارای دو استخر طبیعی و زیبا می باشد که وجود این استخرها موجب شده روستا همیشه در مه قرار بگیرد. طبیعت بکر و زیبای روستا را می توانیم به عنوان زیباترین ویژگی روستا بشناسیم. یکی از استخرهای روستا در خانه ای که ۱۰۰ سال عمر دارد قرار گرفته است. این خانه را به عنوان جاذبه تاریخی می شناسند. پوشش جانوری و گیاهی زیادی را در این روستا مشاهده می کنید. در هر چهار فصل می توانید به این روستا بروید و از دیدنی های روستا بازدید نمایید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید