۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 55397460

یکی از راهکارهای بسیار مهم برای لذت بردن از سفر به اصفهان، شناخت جاهای تفریحی اصفهان با آدرس است. در این صورت از یک سفر لذت بخش برخوردار می‌شوید.

جاهای تفریحی اصفهان با آدرس

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر شما هم به دنبال بهترین جاهای تفریحی اصفهان با آدرس هستید، می‌توانید ما را همراهی کنید. همانطور که می‌دانید اصفهان از جمله شهرهای پر جاذبه و تفریحی است. بنابراین انتخاب جاهای تفریحی در این شهر، بسی دشوار و پیچیده خواهد بود. برای اینکه بتوانید بهترین جاها را از نظر خود انتخاب کنید، باید اطلاعات دقیق و کاملی در این زمینه داشته باشید. قبل از هر چیز، هدف خود را از سفر به این شهر مشخص کنید. برخی از افراد دوستدار مشاهده‌ی بسیاری از بناها و آثار تاریخی این شهر هستند. برخی دیگر نیز به دنبال انتخاب مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های طبیعی در این شهر می‌باشند.

با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی (با شناخت جاهای تفریحی اصفهان با آدرس) ، می‌توانید یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. پس از انتخاب بهترین مکان برای گردشگری، باید به آدرس آن توجه کنید. توجه به آدرس و برنامه ریزی صحیح برای دسترسی به آن، می‌تواند در کاهش زمان و در نتیجه یک سفر ایده آل، نقش بسزایی داشته باشد. بهتر است در نظر داشته باشید که در صورت انتخاب موزه‌ها و شهربازی و .... باید زمان خاصی را برای این گردشگری انتخاب کنید. در صورت انتخاب زمان نامناسب، قطعا مسیر زیادی را بیهوده پیموده‌اید.

انتخاب بهترین جاهای تفریحی اصفهان با آدرس:

در یک برنامه ریزی دقیق برای انتخاب جاهای تفریحی اصفهان با آدرس، می‌توان به موارد بسیار زیادی اشاره کرد. با مشخص نمودن هدف خود از سفر به اصفهان، می‌توانید بهترین مکان‌ها را انتخاب و از آنها بازدید کنید.

  • آیا طرفدار بازدید از مکان‌های تاریخی هستید؟!
  • چقدر از دیدن موزه‌ها لذت می برید؟!؟
  • تاکنون به پارک‌ها، آکواریوم اصفهان، کوه‌ها و ... این شهر مراجعه کرده‌اید؟!
  • آیا دوستدار دیدن از روستاهای شهر اصفهان هستید؟!

اما هم اکنون می‌توانید با یک سرچ کوتاه، به اطلاعات مهمی برای یک تجربه لذت بخش، دست یابید. در ادامه با ما همراه شوید تا از جاهای تفریحی اصفهان با آدرس آنها مطلع گردید.

جاهای تفریحی اصفهان با آدرس

جاهای تفریحی اصفهان با آدرس

بهترین جاهای تفریحی اصفهان با آدرس (کاخ عالی قاپو):

اگر دوستدار تفریح و بازدید از آثار تاریخی به عنوان جاهای تفریحی اصفهان با آدرس هستید، می‌توانید از کاخ عالی قاپو دیدن کنید. این کاخ از جمله آثار تاریخی ارزشمند در اصفهان است که در دوران صفویان بنا شده است. در لیست مشهورترین مکان‌های گردشگری و تفریحی در این شهر، قطعا شاهد خونمایی نام کاخ عالی قاپو خواهید بود. در این بنا می‌توانید شاهد درخشش معماری برجسته و بی نظیر در سرسراها، تالارها، سردرها و ... باشید.

این بنا در ضلع غربی از میدان نقش جهان قرار گرفته است. برای رسیدن به میدان نقش جهان در اصفهان باید از خیابان استانداری به سمت خیابان سپه حرکت نمایید. لازم به ذکر است که به دلیل محبوبیت این دو بنا (میدان نقش جهان و کاخ عالی قاپو) این محدوده با ترافیک زیادی مواجه است. برای بازدید از این عمارت باید اقدام به تهیه بلیط نمایید. هزینه بلیط برای گردشگران داخلی 3000 تومان و برای گردشگران خارجی برابر با 20000 تومان است. برای بازدید از این مکان، می‌توانید همه روزه (به جز روزهای: 21 ماه رمضان، 28 صفر، 14 و 15 خرداد، عاشورا، تاسوعا) از ساعت 9 صبح الی 18 عصر اقدام کنید.

جاهای تفریحی اصفهان با آدرس

جاهای تفریحی اصفهان با آدرس

باغ گلها یکی از بهترین جاهای تفریحی در اصفهان:

اگر به دنبال یکی از بهترین جاهای تفریحی اصفهان با آدرس هستید، انتخاب باغ گلها بسیار هوشمندانه است. این باغ یکی از آثار بی نظیر است که در دهه 70 برای تاسیس آن اقدام شده است. در این مکان می‌توانید شاهد بسیاری از بخش‌های متنوع مانند:

  • آبنما
  • باغ صخره‌ای
  • محوطه بازی برای کودکان
  • برکه
  • انواع گیاهان خوراکی و دارویی
  • انواع گیاهان پیازی
  • باغ گل‌های رز

و ... باشید. در این باغ می‌توانید روح تازه‌ای را بر جان خود بدمید. برای دسترسی به این مکان، باید به سمت میدان بزرگمهر و ابتدای خیابان سلمان فارسی حرکت کنید. برای دسترسی به این مکان، می‌توانید از مترو، تاکسی، اتوبوس و حتی خودروی شخصی نیز استفاده کنید.

جاهای تفریحی اصفهان با آدرس

جاهای تفریحی اصفهان با آدرس

کوه صفه از بهترین جاهای تفریحی اصفهان:

در کنار موارد ذکر شده از بهترین جاهای تفریحی اصفهان با آدرس، می‌توان به کوه صفه نیز اشاره کرد. این کوه بخشی از رشته کوه‌های زاگرس می‌باشد که امروزه به عنوان یک جاذبه‌ی گردشگری در این شهر شناخته شده است. اگر به دنبال یک مکان دنج و جذاب در اصفهان هستید، قطعا کوه صفه یک انتخاب بی نظیر برای شما به شمار می‌رود. در این مکان می‌توانید شاهد یک معماری خارق العاده از قلعه‌ی ساخته شده بر روی این کوه باشید. غروب دل انگیز این مکان، آن را به یک فضای دو نفره و لاکچری مبدل نموده است. از مکان‌های دیدنی در این کوه می‌توان به:

  • غارها
  • چشمه چاه درویش
  • قلعه شاهدژ
  • پل رنگین کمانی
  • گردنه باد پارک کوهستانی
  • پارک وحش

و ... اشاره نمود. برای دسترسی به جاهای تفریحی اصفهان، باید به جنوبی‌ترین بخش جغرافیایی این شهر حرکت کنید. بهترین راه برای رسیدن به این مکان، استفاده از مسیر بزرگراه خیام است. سپس باید از روی پل وحید به سمت بزرگراه میرزا کوچک خان، حرکت کنید. پس از رسیدن به میدان سهروردی مسیر خود را به طرف بزرگراه حبیب اللهی ادامه دهید. در ادامه باید از مسیر بزرگراه میثمی به سمت بزرگراه اقارب پرست حرکت کرده و در نهایت وارد بزرگراه شهدای صفه شوید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید