۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
کد خبر: 55397444

تور جنگل نقله بر رودبار، یکی از بهترین تورهای گردشگری به شمار می رود که شما می توانید طی یک روز از این تور گردشگری لذت ببرید.

تور جنگل نقله بر رودبار

سلام نو-سرویس گردشگری: امروزه بسیاری از افراد برای گردش در استان های شمالی با تور سفر می کنند. تور جنگل نقله بر رودبار، یکی از بهترین تورهای گردشگری می باشد که شما می توانید طی یک روز از این سفر خود لذت ببرید. این جنگل در استان گیلان است و زیبایی منحصر به فردی دارد. به دلیل زیبایی و پوشش گیاهی و جانوری خاصی که در این جنگل وجود دارد هر ساله بازدیدکنندگان زیادی به این جنگل می روند. این جنگل در نزدیکی شهر منجیل و رودبار می باشد. برای اینکه به جنگل نقله بر بروید باید به سمت روستای رستم آباد رودبار حرکت کنید. روستای کرارود را که مشاهده کردید می توانید وارد جنگل نقله بر شوید.

زیبایی های جنگل نقله بر

بسیاری از افرادی که سفر با تور به جنگل نقله بر را انجام می دهند، مایل هستند که زیبایی های این جنگل را بهتر بشناسند. در واقع آنها برای تماشای زیبایی جنگل و استشمام آب و هوای بی نظیر جنگل به این تور می روند. بنابراین باید به خوبی ویژگی ها و مشخصات جنگل را بشناسند تا با آگاهی بیشتری سفر خود را انجام دهند. این جنگل پستی و بلندی زیادی دارد که همین مسئله طبیعت گردی در جنگل را لذت بخش تر کرده است. هر یک از افرادی که به طبیعت گردی علاقه دارند این جنگل را نباید از دست بدهند. شما می توانید به صورت گروهی صبح زود به جنگل بروید و از هوای بکر جنگل لذت ببرید.

بعد از اینکه پیاده روی کردید می توانید به روستا برگردید و از غذاهای محلی بی نظیر روستا بخورید. در صورتی که به چای ذغالی علاقه دارید می توانید همراه خود وسیله های مورد نیاز را ببرید تا در جنگل نقله بر از خوردن چای ذغالی و خوراکی های دیگر لذت ببرید. به پوشش گیاهی خاص جنگل نقله بر که مشاهده می کنید به هیچ عنوان نباید آسیب وارد نمایید. همچنین جانوران زیادی مانند خرگوش، شغال و ... را در این جنگل ممکن است مشاهده نمایید. به جانوران هم آسیبی وارد نکنید تا نسل آنها در جنگل حفظ شود. اگر با تور به این جنگل بروید لیدر به خوبی مسیرهای جنگل را بلد است و شما را به بهترین مناطق گردشگری جنگل می برد.

جنگل نقله بر رودبار ، طبیعت بکر و بهشتی

زیبایی جنگل نقله بر

در تور جنگل نقله بر رودبار چه چیزهایی را می بینیم ؟

جنگل نقله بر یکی از بهترین جنگل های استان گیلان می باشد که فضای دل انگیزی دارد. اگر شما تور جنگل نقله بر رودبار را برای سفر خود انتخاب کرده اید بدون شک از سفرتان لذت زیادی می برید. چرا که سفرهای دسته جمعی حال و هوای خاصی دارند. درختان انجیل زیادی در این جنگل وجود دارد و شما می توانید در سکوتی جنگل قدم بزنید و از زیبایی های جنگل لذت ببرید. تمام وجودتان با شنیدن صدای پرندگان و آب پر از لذت می شود. در مسیر جنگل می توانید از درخت هرزویل که یک اثر ملی و باستانی است بازدید نمایید. ارتفاع این سرو 30 متر است و قدمت زیادی دارد. بسیاری از اهالی روستا این درخت را به عنوان یکی از درخت های مقدس به شمار می آورند.

برای اینکه از سفر با تور در جنگل نقله بر لذت ببرید بهتر است که از دشت زیبای نقله بر هم بازدید کنید. بعد از اینکه جنگل پیمایی تان را انجام دادید و از بین درختان رد شدید می توانید به دشت زیبای نقله بر برسید. زمانی که در این دشت می ایستید می توانید دورنمای رستم آباد را مشاهده کنید. با ایستادن در این دشت از تماشای زیبایی های جنگل لذت می برید. سوژه های ناب عکاسی در این جنگل وجود دارد. شما می توانید با مشاهده این سوژه ها از عکاسی در جنگل لذت ببرید. به طور کلی شما در این جنگل تنها چیزی که مشاهده می کنید زیبایی فضای سرسبز است.

چه زمانی به جنگل نقله بر برویم ؟

اگر قصد سفر با تور در جنگل نقله بر را دارید باید بهترین زمان سفر به این جنگل را به خوبی بشناسید. اگر می خواهید از فضای جنگل لذت ببرید و آب و هوای بی نظیر جنگل را استشمام کنید بهتر است که از اوایل بهار تا اواخر پاییز به این جنگل بروید. زمستان های جنگل سرد است و شاید از سفر خود لذت نبرید. در بهار و تابستان فضای این جنگل بی نظیر می شود. اگر می خواهید در روزهای گرم تابستان به بهترین مکان گردشگری شمال کشور بروید بدون شک جنگل نقله بر را به شما پیشنهاد می دانیم. در فصل پاییز رنگ های زرد و نارنجی درختان جنگل زیبایی بی نظیری دارند. شما می توانید در این فصل از زیبایی ها و جذابیت های جنگل بازدید نمایید.

تور جنگل نقله بر رودبار

جنگل نقله بر

در تور جنگل نقله بر رودبار چه چیزهایی باید با خودمان ببریم ؟

در صورتی که می خواهید تور جنگل نقله بر رودبار را انتخاب کنید باید وسایل ضروری سفرتان را بررسی نمایید. یکی از مهمترین وسیله هایی که باید همراهتان باشد کفش مناسب است. در این جنگل باید پیاده روی کنید به همین دلیل کفش مناسبی به پا داشته باشید. در فصل گرم سال باید لباس خنک به تن داشته باشید. در فصل سرد سال هم بهتر است که لباس گرم همراهتان باشد. اگر به عکاسی کردن علاقه دارید حتما دوربین خوبی با خودتان به جنگل ببرید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید