مدافع آبی ها گفت: در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است. امیدوارم شرایط خوب شود و هر زمان نوبت من شود، بازی می کنم.

سیاوش یزدانی باز هم  حاشیه ساز شد/ قهرمانی تلخی بود!

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، مدافع استقلال می گوید شرایط من اکنون خوب نیست و در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است.

سیاوش یزدانی مدافع استقلال در پایان دیدار برابر نساجی گفت: ابتدا به همه مردم عزیزمان تسلیت می گویم. سپس به هواداران استقلال تبریک می گویم، این قهرمانی در روزهای تلخی رقم خورد.

او درباره برگزاری بی سر و صدای جشن قهرمانی گفت: این کمترین کاری بود که می توانستیم برای مردم انجام دهیم. قهرمانی تلخی بود و امیدوارم شرایط بهتر شود. این قهرمانی را به زنان کشور و کسانی که در این روزها عزیزانشان را از دست دادند، تقدیم می کنیم. این کمترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم.

مدافع آبی ها درباره وضعیت خودش نیز گفت: متأسفانه شرایط من خوب نیست. در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است. امیدوارم شرایط خوب شود و هر زمان نوبت من شود، بازی می کنم.

یزدانی در پایان و درباره از دست دادن جام جهانی اظهار داشت: قطعا حق من بود بین بازیکنان حاضر در جام جهانی باشم. اتفاقات غیر فوتبالی باعث شد از فوتبال دور شوم. باز هم می گویم در حال حاضر اولویت ما فوتبال نیست و اولویت های دیگری داریم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید