بازی دو تیم استقلال و نساجی در هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران با برتری آبی ها به پایان رسید.

اولین جام آبی ها با ساپینتو / استقلال قهرمان سوپر جام شد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، استقلال و نساجی در هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه در کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری آبی ها به پایان رسید.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری به میدان رفت.

نساجی مازندران نیز در این بازی با علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی به میدان رفت.

در نیمه اول این آبی ها بودند که چند موقعیت خوب گلزنی را به وجود آوردند.

در دقیقه ۱۳ حرکت تماشایی ارسلان مطهری استقلال را در موقعیت گل قرار داد اما پاس رو به عقب این بازیکن درون محوطه جریمه که با شوت زمینی قایدی همراه شد را علیرضا حقیقی دفع کرد تا آبی پوشان از رسیدن به گل محروم شوند.

مهدی قایدی در دقیقه ۲۶ یک بار دیگر شانس استقلالی ها را برای رسیدن به گل امتحان کرد اما بازهم این دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران بود که برابر این ضربه واکنش نشان داد و توپ را دفع کرد تا بازهم دست آبی ها از رسیدن به گل کوتاه بماند.

نساجی هر چند در اکثر دقایق بازی در لاک دفاعی فرو رفته بود اما در دقیقه ۴۱ بهترین فرصت نیمه اول را برای گلزنی داشت که کریم اسلامی در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی نتوانست از سد دروازه بان ملی پوش استقلال عبور کند و توپش را مهار کرد تا فرصت طلایی تیم شمالی از دست برود.

در آخرین دقیقه نیمه اول بازهم قایدی فرصت باز کردن دروازه نساجی را داشت اما علیرضا حقیقی بازهم برابر این موقعیت ایستاد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال خیلی زود و روی ارسال مهدی پور و ضربه سر زیبای ارسلان مطهری به گل رسید.

در ادامه شاگردان ساپینتو چندین موقیعت خوب گلزنی داشتند که مهم ترین آنها دو ضربه راه دور قائدی و محبی بود که اولی به تیر و دومی با مهر حقیقی مواجه شد.

دقایقی بعد دوباره محمد محبی می توانست روی یک فرصت تک به تک استقلال را 2 بر صفر پیش بیاندازد اما ضربه او با مهر علیرضا حقیقی راهی کرنر شد.

در نهایت استقلال با همان تک گل مطهری موفق به شکست نساجی شد تا جام قهرمانی را به دست بیاورد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید