هوای بندرعباس در وضعیت ناسالم قرار گرفت و اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح بندرعباس خبر داد.

علت تعطیلی مدارس بندرعباس اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، محیط زیست استان هرمزگان اعلام کرد با توجه به شاخص‌های سنجش آلودگی هوا، هوای بندرعباس در وضعیت خطرناک قرار داشته و برای تمام گروه‌های سنی ناسالم است.

از روز گذشته آلودگی هوا، غبار و گرد و خاک در آسمان برخی مناطق هرمزگان از جمله بندرعباس دیده می‌شود و شاخص این آلودگی در وضعیت هشدار برای تمام گروه‌ها قرار گرفت.

از روز گذشته شاهد شدت گرد و خاک و آلودگی هوا در بندرعباس هستیم به نحوی که علاوه بر کاهش وسعت دید افقی، شرایط حضور در شهر را نیز خطرناک کرده است.

در همین زمینه صبح امروز نیز محیط زیست استان هرمزگان اعلام کرد هوای بندرعباس آلوده بوده و در وضعیت خطرناک قرار دارد.

در اطلاعیه این سازمان آمده است: شاخص کیفیت هوا بندرعباس با توجه به داده‌های ایستگاه این شهر عدد ۱۶۱ و وضعیت خطرناک و ناسالم را نمایش می‌دهد.

اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران و به دلیل آلودگی هوا، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در شیفت صبح امروز چهارشنبه ۱۱ آبان در شهرستان بندرعباس تعطیل و فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان در سایر مقاطع نیز ممنوع است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید