در ویدیو زیر شاهد تصاویری از تغییر رنگ عجیب آب دریا در ساحل کورنوال در انگلستان خواهید بود.

تصاویر باورنکردنی از تغییر رنگ عجیب آب دریا در سواحل انگلیس + فیلم

به گزارش سلام نو، در ویدئویی که دیلی میل منتشر کرده است، توده عظیمی از فاضلاب قهوه‌ای تیره در آب‌های ساحل کورنوال ظاهر شده و به آرامی با دریای آبی مخلوط می‌شود.

رنگ آب دریا در ساحل سنت اگنس در کورنوال انگلستان به دلیل ریختن فاضلاب به اقیانوس اطلس، از فیروزه‌ای به قهوه‌ای تغییر یافته است.

اگرچه کورنوال به خاطر مناظر جذاب و ساحل متمایز و مناسب برای موج‌سواری مشهور است، اما شرکت Southwest Water با تخلیه فاضلاب خام خود در اقیانوس باعث شده آب دریا در این ساحل به شدت آلوده شود.

در ویدئویی که روزنامه انگلیسی «دیلی میل» منتشر کرده است، توده عظیمی از فاضلاب قهوه‌ای تیره در آب‌های ساحل ظاهر شده و به آرامی با دریای آبی مخلوط می‌شود.

به گفته این روزنامه بریتانیایی، از ساعت پنج عصر روز یکشنبه، هشت ساحل در کورنوال به دلیل نشت فاضلاب برای شنا و استفاده نامناسب اعلام شدند.

پیش‌تر در ماه آگوست فاش شد که شرکت‌های بریتانیایی از سال ۲۰۱۶ بیش از نه میلیون ساعت را صرف پمپاژ فاضلاب خام به دریاها و رودخانه‌های بریتانیا کرده‌اند.

داده‌ها نشان می‌دهد از سال ۲۰۱۶، فاضلاب خام به مدت حداقل نه میلیون و ۴۲۷ هزار ساعت در دریاها و رودخانه‌های بریتانیا رها شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید