در حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز متاسفانه یک کودک به نام آرتین پدر، مادر و بردارش شهید شدند و خودش هم از ناحیه دست مجروح شد. گفته های دایی آرتین حاکی از آن است که او هنوز منتظر بازگشت خانواده اش به خانه است.

فرزندخواندگی «آرتین سرایداران» صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دایی آرتین سرایداران مجروح حمله تروریستی شاهچراغ (ع) شایعات درباره فرزندخواندگی آرتین را تکذیب کرد و گفت: آرتین باید در کنار اقوام خود زندگی کند؛ او هنوز منتظر آمدن خانواده‌اش است.

عباس اسماعیلی اظهار کرد: آرتین با اینکه خودش شاهد تیرخوردن و شهادت پدر مادر و برادرش بوده و، اما همچنان در انتظار برگشتن آن‌ها به خانه است؛ از آنجا که او خودش هم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از طی مراحل درمان در بیمارستان به خانه برگشته است، فکر می‌کند که پدر، مادر و برادرش هم مانند خودش به خانه برمی‌گردند.

باید پیوند استخوان انجام شود

وی در خصوص وضعیت دست آرتین هم گفت: تاکنون یک عمل جراحی انجام شده است؛ روز گذشته برای بررسی وضعیت دست آرتین، او را به بیمارستان بردیم و پزشک معالج پس از بررسی تأکید داشت که باید پیوند استخوان انجام شود.

فرزندخواندگی شایعه است

اسماعیلی در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.

دایی آرتین گفت: از نظر ما آرتین باید در کنار اقوام و آشنایان و نزدیکان خود زندگی کند؛ آرتین می‌تواند در کنار پدربزرگ و مادربزرگش زندگی کند یا نزد عمه‌اش برود. همچنین او می‌تواند کنار خواهرش و یا با خانواده خود من زندگی کند.

وی بیان داشت: قانون اولویت را به پدربزرگ و مادربزرگ آرتین می‌دهد، اما متأسفانه وضعیت آن‌ها به‌گونه‌ای نیست که بتوانند نگهداری آرتین را به عهده بگیرند؛ سن آن‌ها بسیار بالاست و در شرایطی نیستند که بتوانند از آرتین نگهداری کنند.

خواهر آرتین دانشجو است

اسماعیلی افزود: خواهر آرتین هم به تازگی ازدواج کرده و محل زندگی جدیدش تهران است؛ او دانشجو است و باید برای ادامه تحصیل به دانشگاه نیز برود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون تنها کسی که می‌تواند از آرتین نگهداری کند خواهرش است و درصورتی که خواهرش توانایی نگهداری از آرتین را نداشته باشد من به عنوان دایی آرتین سرپرستی او را به عهده خواهم گرفت و من اجازه نخواهم داد پسر خواهرم از خانواده خودش جدا شود.

غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و ۳۰ نفر را مجروح کرد. لحظه شهادت خانواده آرتین نیز در تصاویر این حمله به ثبت رسید و آرتین سرایداران در این حمله پدر، مادر و برادرش را از دست داد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    خواب دیدم آرتین و داییش پیاده دارن سمت کربلا میرن. آرتین خیلیییی خوشحال بود. خوشال شدم که خوشالیشو دیدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید