۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 55397098

طبق گفته سخنگوی وزارت صمت، لیست شرکت های وارد کننده خودرو به ۱۲ شرکت رسیده است اما این فهرست هنوز برای تقاضای شرکت های دیگر باز است.

اسامی خودروهای وارداتی مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق گزارشات رسیده واردات خودرو از میان خودروهایی با برند کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌پذیرد.

نرخ سود بازرگانی خودروهای وارداتی بر حسب ارزش (کد) با تصویب هیئت وزرای عضو کارگروه متشکل از وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با رعایت ماده ۱۹ آیین نامه داخلی هیئت دولت به گونه‌ای تصویب می‌شود که مابه التفاوت قیمت پایه با قیمت‌های پایانی در بورس کالا معادل سود عادلانه باشد.

امید قالیباف: بنابراین فهرست شرکت‌های واردکننده خودرو اکنون به ۱۲ شرکت رسیده است ضمن اینکه این فهرست، همچنان باز است و به محض اینکه شرکت متقاضی واردات خودرو شرایط لازم در آئین‌نامه واردات خودرو را احراز کند به فهرست واردکنندگان خودرو اضافه می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه واردات خودرو از بین خودروهایی با برندهای کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌شود، گفت: باید بگویم که خودروهایی مانند هیوندا اکسنت، هیونداای ۱۰، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس ۳۵، ام جی ۳ و ام جی ۶، سیتروئن C ۳ و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) در زمره مدل خودروهایی است که قرار است به کشور وارد شود که این خودروها در محدوده قیمت حدود ۱۰ هزار یورو قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید