در ادامه با هم به مرور اخباری از سلام نو خواهیم پرداخت که در تاریخ ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ بیشترین بازدید را از سوی مخاطبان این وبسایت خبری داشته است.

از خبر واریز یارانه دو میلیون تومانی به بعضی خانواده ها تا ارزان شدن برنج ایرانی / اخبار پربازدید سلام نو در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۹

۱.برنج ایرانی ۴۰ درصد ارزان شد/ هر کیلو برنج طارم چند؟

برنج ایرانی ۴۰ درصد ارزان شد/ هر کیلو برنج طارم چند؟

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی اعلام کرد که با توجه به افزایش برداشت محصول در شمال کشور، قیمت برنج ایران نزدیک ۴۰درصد کاهش داشته است.

۲. حمله دو اراذل اوباش به ماموران نیروی انتظامی در سنندج + ماجرا چه بود؟ / فیلم

حمله دو اراذل اوباش به ماموران نیروی انتظامی در سنندج + ماجرا چه بود؟ / فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از زمین گیر شدن ۲ اراذل و اوباشی که عصر امروز در میدان آزادی سنندج به ماموران حمله کردند خبر داد.

۳. واریز یارانه ۲ میلیونی به این خانوارها از آبان ۱۴۰۱

واریز یارانه ۲ میلیونی به این خانوارها از آبان ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، بعد از گذشت چند سال از واریز یارانه نقدی امسال دولت مبلغ یارانه جدید را افزایش داد و این در حالی است که مبلغ یارانه جدید نسبت به افزایش سرسام آور قیمت ها ناچیز است. یارانه جدید برای افراد خاصی واریز شده است. یارانه جدید طبق دهک بندی برای سرپرست خانوار واریز خواهد شد. کمک معیشت جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و جانبازان و رزمندگان معسر زیر ۲۵ درصد و فاقد شغل و درآمد افزایش می‌یابد.

۴.از خرم آباد چی بخریم

از خرم آباد چی بخریم

شهر خرم آباد مرکز استان لرستان می باشد و یکی از شهر های تاریخی ایران محسوب می شود. این شهر سر سبز و زیبا دارای جاذبه های توریستی و گردشگری متعددی می باشد. به همین دلیل سالانه بسیاری از توریستان داخلی از این شهر به عنوان مقصد سفر های نوروزی، تابستانه و ... یاد می کنند. شهر خرم آباد علاوه بر جاذبه های تاریخی و توریستی دارای سوغات متعدد و مختلفی می باشد. به طوری که شما می توانید انواع شیرینی ها، صنایع دستی و ... را به عنوان سوغات از این شهر خریداری نمایید. ما در این مقاله به دنبال ارائه پاسخی جامع و کامل برای سوال از خرم آباد چی بخریم؟ هستیم. در نتیجه اگر قصد سفر به این شهر تاریخی و سر سبز را دارید، تا انتها همراه ما باشید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید