سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از تصادف مرگبار زنجیره ای در بزرگراه امام علی (ع) تهران خبر داد و گفت: ۸ دستگاه خودرو و یک متروسیکلت در این حادثه خسارت دیدند.

تصادف مرگبار ۸ خودرو یک موتور در تهران + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تصادف زنجیره‌ای مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) منجر به فوت یک نفر و مصدومیت یک خانم شد.

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته حادثه تصادف زنجیره ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) مقابل پارک آزادگان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ابتدا یک دستگاه موتورسیکلت بدلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و واژگون می شود که در ادامه حدود سه دستگاه خودرو سواری با این موتورسیکلت برخورد می کنند و در ادامه حدود پنج دستگاه دیگر خودرو به گاردریل های میانی بزرگراه برخورد می کنند.

ملکی ادامه داد: در مجموع در این سانحه رانندگی هشت دستگاه خودرو سواری شامل پرشیا، پراید و پژو ۴۰۵ دچار آسیب شدند و همچنین راکب موتورسیکلت نیز در این حادثه جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: یک خانم نیز که راننده یکی از این خودروها بود بدلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی یادآور شد: آتش نشانان پس از انتقال خودروها به مکان امن در ساعت ۲:۱۲ بامداد به این عملیات پایان دادند و محل جهت بررسی در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید