گلستان یکی از استان‌های پر جاذبه ایران است که به واسطه زیبای‌هایش گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. یکی از زیبایی‌های این استان آبشار گوندر می‌باشد که در مراوه جای گرفته است.

آبشاری محلی با ارتفاع ۱۰ متری در مراوه

سلام نو - سرویس گردشگری: آبشار گوندر از جاذبه‌های طبیعی بخش مراوه تپه در استان گلستان است و مسیر دسترسی به آن از کنار روستایی در مسیر مراوه تپه به قازانقایه عبور می‌کند. با سایه‌های خنک درختان بزرگ، کبک‌های وحشی در پیرامون و درختان زیبای انار، این آبشار یکی از جاذبه های گردشگری مراوه برای گردشگران بومی و غیربومی است.

آبشاری محلی با ارتفاع ۱۰ متری در مراوه

این آبشار یکی دیگر از زیبایی های مهم این استان است آبشاری با ارتفاع ۱۰ متر که از دل این کوه ها سرازیر می شود این آبشار محلی برای برخورد آبگیرها است در قسمتی از این منطقه آبشار درون تنگه سرازیر می شود و دارای مناظر بسیار زیبایی است. این آبشار از پوشش های گیاهی بسیار غنی برخوردار است انجیرهای وحشی درختان انار و مو از گونه های گیاهی مهم دراین مناطق هستند همچنین این منطقه دارای گونه هایی از درختان تمشک است. این رودخانه از چشمه های اطراف سرازیر می شود چشمه های روستای اوچران در این منطقه تامین کننده آب های این رودخانه است. انتهای این رودخانه به اترک منتهی می شود زیبایی های این آبشار دارای جذابیت های بسیار زیادی است و می توانید از مناظر زیبای آن نظارت کنید.

آبشاری محلی با ارتفاع ۱۰ متری در مراوه

مسیر دسترسی

آبشار گوندر از جاذبه‌های طبیعی بخش مراوه تپه در استان گلستان است و مسیر دسترسی به آن از کنار روستایی در مسیر مراوه تپه به قازانقایه عبور می‌کند. با سایه‌های خنک درختان بزرگ، کبک‌های وحشی در پیرامون و درختان زیبای انار، این آبشار یکی از جاذبه های گردشگری مراوه برای گردشگران بومی و غیربومی است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید