سفر به بزرگترین جزیره جنوب ایران یکی از جذاب‌ترین کارهای ممکن است از این رو با ما همراه باشید تا بدانیم از تهران تا قشم با هواپیما چند ساعت است.

از تهران تا قشم با هواپیما چند ساعت است

سلام نو _ سرویس گردشگری: برای اینکه بدانیم از تهران تا قشم با هواپیما چند ساعت است نیاز به داشتن اطلاعاتی درباره قشم و فاصله هوایی پایتخت تا آن را داریم. جزیره زیبا و دیدنی قشم پر از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، این جزیره ۱۴۹۱ کیلومتر مربعی با مردمان خوش رو و صمیمی خود آغوش بازی برای گردشگران و مسافران مسئول و آگاه دارد و گفتنی است که به دلیل موقعیت مکانی مطلوبی که دارا است یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید به حساب می‌آید چرا که کالاهای متنوع و متعددی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در مراکز خرید پر شمار آن به بهترین شکل به خریداران عرضه می‌شود.

از تهران تا قشم با هواپیما

با دانستن درباره اینکه از تهران تا قشم با هواپیما چند ساعت است و کسب اطلاعاتی در این باره بیش از پیش می‌توان برای سفر به این جزیره پر از شگفتی و زیبایی تصمیم گرفت به این دلیل که سفر به قشم از طریق قطار، اتوبوس و ماشین شخصی نیز امکان‌پذیر است و در صورتیکه بدانیم با این وسیله‌ها نیاز است چه میزانی از زمان خود را در راه باشیم چه بسا بهترین گزینه ما در فرصت کم برای رسیدن به قشم از تهران هواپیما باشد و فاصله‌ای بس طولانی را در مدتی کم به نسبت دیگر راه‌ها طی کنیم.

در راستای اینکه بدانیم از تهران تا قشم با هواپیما چند ساعت است بایستی در وهله اول مسافت هوایی این دو نقطه را بررسی کنیم، مسافت هوایی از پایتخت تا قشم ۱۰۷۲ کیلومتر است و برای پیمودن این فاصله با هواپیما به ۱ ساعت ۴۵ دقیقه تا ۲ ساعت زمان نیاز داریم تا از فرودگاه بین المللی مهرآباد به فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم سفری هوایی را تجربه کنیم. در نظر داشته باشیم که سفر با هواپیما به قشم به نسبت روش‌های دیگر سفر به این جزیره به همان میزان که مدت زمان کمی دارد به همان اندازه نیز گران‌تر محسوب می‌شود و لازم است تا در بودجه‌ای که برای سفر به این مقصد بی‌نظیر در نظر گرفته شده، هزینه سفر با هواپیما لحاظ شود.

از تهران تا قشم با هواپیما چند ساعت است

مدت زمان سفر از تهران تا قشم با هواپیما

حال که پاسخ از تهران تا قشم با هواپیما چند ساعت است را پی بردیم و در جریان قرار گرفتیم با توجه به شرایط آب‌وهوایی مطلوب نیاز است که حدود ۲ ساعت را برای طی کردن فاصله هوایی تهران تا قشم در نظر بگیریم بهتر از قبل می‌توان برای روش سفر به این جزیره دوست‌داشتنی تصمیم گرفت. قابل توجه است که سفر از تهران تا قشم با هواپیما در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود و در صورتیکه مهلت زیادی برای سفر خود ندارید و امکان پرداخت هزینه پرواز بین این دو نقطه برای شما وجود دارد از گزینه‌های مطبوع و شیوه‌های منطقی برای رسیدن به جزیره قشم به شمار می‌آید.

تا اینجا اگر کسی از شما جویا شود که از تهران تا قشم با هواپیما چند ساعت است به راحتی می‌توانید پاسخ بدهید و بگوئید که برای پیمودن این مسیر هوایی نیاز به صرف ۲ ساعت زمان است، که این مدت به نحوی کمترین زمانی است که می‌توان برای رسیدن به قشم با جاذبه‌های طبیعی بی‌مثال و مراکز خرید مختلف آن صرف کرد. در نهایت چه بسا خوب باشد تعدادی از جاذبه‌های این جزیره جذاب را نام ببریم؛ دره چاه کوه، دره ستارگان، دژ پرتغالی‌ها، گنبد نمکی، جنگل حرا، آب انبار بی بی، ژئو پارک قشم، گورستان‌های تاریخی، تنگه عالی محمد، روستای توریان، سد گوران، روستای لافت، بام قشم، روستای شیب دراز و سواحل زیبای فراوان از جمله جاذبه‌های قشم به شمار می‌آیند.

از تهران تا قشم با هواپیما چند ساعت است

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید