۸۰ فقره موبایل قاپی کرده است، آن هم به صورت خشن و با تهدید چاقو؛ البته آنهایی که مقاومت کرده و گوشی تلفن همراه خود را نمی دادند با ضربات چاقو مصدوم می‌شدند؛ حالا پلیس شهرستان ری سارق زورگیر خشن را دستگیر کرده است.

اظهارات عجیب زورگیر و سارق خونسرد مقابل دوربین پلیس + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، دست و پاهایش را خالکوبی کرده، برای خودش گنده لاتی است در محله؛ با آن هیکل درشت و با چاقویی که در دست می گرفته به جان آنهایی می افتاد که گوشی‌هایشان را دو دستی تقدیمش نمی‌کردند!

با یک دستگاه موتور و ترک نشین ریز جثه‌ای که همراهش بود هنگام شب و در معابر تاریک به دنبال سوژه‌هایی می رفت که گوشی به دست بودند یا در پارک نشسته بودند یا در حال عبور از خیابان؛ با موتور به فرد مدنظر نزدیک می‌شدند؛ ترک‌نشین برای قاپیدن گوشی اقدام می کرد اگر می توانست که هیچ، گاز داده و می رفتند اما اگر با مقاومت صاحب گوشی مواجه می شدند آن وقت آقای زورگیر خشن از پشت موتور پیاده می شد؛ با اون قد و بالای بلند و هیکل درشت با چاقویی که در دست داشت گوشی را طلب می کرد؛ اگر فرد گوشی را می‌داد که هیچ؛ در غیر این صورت با ضربات چاقو گوشی را می گرفت!

اظهارات عجیب زورگیر و سارق خونسرد مقابل دوربین پلیس + فیلم

متهم تا کنون به ۸۰ فقره زورگیری اعتراف کرده است؛ خودش می گوید ۲_۳ نفر را مصدوم کرده اما باید منتظر ماند تا شاکی ها از راه برسند و مشخص شود که این پرونده چند مالباخته مصدوم دارد.

زورگیر خشن ۳۰ ساله را پلیس شهرری دستگیر کرده است؛ در اعترافاتش به پلیس می گوید: شبها که خلوت بود در پارک ها گشت‌زنی کرده و وقتی جوانی گوشی تلفن همراه دستش بود از او می گرفتند؛ اگر نمی داد با چاقو تهدید می کردند و اگر تهدید هم کارساز نبود با چاقو به او ضربه می زد.

اظهارات عجیب زورگیر و سارق خونسرد مقابل دوربین پلیس + فیلم

متهم می گوید: حدود ۸۰ فقره موبایل قاپی در محدوده دولت آباد و کیانشهر انجام داده و گوشی ها را بین ۲ تا ۵ میلیون تومان در مولوی می فروخته است چرا که آنجا مالخر زیاد است و گوشی را می خرند!

حالا که دستگیر شده به هم‌صنف های خودش پیام می دهد که این کار را نکنند چرا که کار خوبی نیست و اول و آخرش دستگیر می‌شوند.

اظهارات عجیب زورگیر و سارق خونسرد مقابل دوربین پلیس + فیلم

زورگیر خشن این پرونده فکر نمی‌کرده، دستگیر شود اما حالا در بازداشت پلیس شهرستان ری است چرا که امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص دستگیری این فرد زورگیر خشن گفت: تعدادی از شهروندان به کلانتری های کیانشهر و دولت آباد مراجعه و اعلام کردند که در حال تردد از معابر عمومی راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با مصدوم کردن آنها تلفن همراه و اموال با ارزش شان را سرقت کرده اند.

وی تصریح کرد: با تجمیع پرونده های مشابه مشخص شد که متهمان در ساعت های پایانی شب با تعقیب سوژه هایشان در نقاط خلوتی از آنها زورگیری کرده و در صورتی که با مقاومت مالباختگان مواجه می شدند با استفاده از سلاح سردی که همراهشان بود، آنان را مصدوم و اموال با ارزش شان را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی مشخصات هر 2 متهم شناسایی و در اختیار کلیه تیم های گشت انتظامی این فرماندهی قرار گرفت ادامه داد: گشت زنی های انتظامی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته گشت انتظامی کلانتری دولت آباد یکی از متهمان را هنگام پرسه زنی شناسایی و در یک عملیات پلیسی موفق شدند وی را دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی یک قبضه سلاح سرد کشف کنند.

اظهارات عجیب زورگیر و سارق خونسرد مقابل دوربین پلیس + فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با انتقال متهم به کلانتری دولت آباد 10 مصدوم پرونده های زورگیری به کلانتری دولت آباد دعوت و متهم را شناسایی کردند و متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت به زورگیری توام با مجروح کردن مالباختگان با همکاری همدستش اعتراف کرد.

وی ادامه داد: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و در پی جوئی های انتظامی به 80 فقره زورگیری به همین شیوه اعتراف کرده و دستگیری متهم دوم پرونده و مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید