مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس کردستان در روز دوشنبه هفته جاری را تکذیب کرد .

مدارس کدام استان فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟

به گزارش سلام نو به نقل از شهرآرانیوز، هاشم‌ ناظمی‌جلال امشب در ارتباط مجازی با اصحاب رسانه، اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس کردستان در روز دوشنبه هفته جاری را تکذیب کرد و اظهار داشت: فردا مدارس استان کردستان در تمام دوره‌های مختلف تحصیلی و در سطح شهر و روستا دایر و باز است و هیچ تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس گرفته نشده است.

وی افزود: از طریق وزارت آموزش و پرورش نیز هیچ تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس استان‌ها در روز دوشنبه نهم آبان‌ماه جاری گرفته نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: دانش‌آموزان و اولیای این عزیزان به اخبار منتشره در فضای مجازی توجه نکنند و هر گونه اخبار مربوط به فعالیت مدارس را تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش و مدارس محل تحصیل و رسانه‌های معتبر جویا شوند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: دشمنان از ماه‌ها قبل برای بازگشایی مدارس و مهرماه امسال برنامه‌ریزی کرده بودند تا با برهم زدن فضای امنیت و آرامش، مدارس را به تعطیلی بکشانند.

ناظمی‌جلال با ابراز خرسندی فعالیت مدارس در سطح استان به‌صورت حضوری و بدون کوچک‌ترین مشکل در فضای آرام در حال انجام است، عنوان کرد: این وضعیت در حالی‌ست که دانش‌آموزان در طول دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی از آموزش حضوری محروم بودند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان ابراز داشت: امیدوارم با آموزش حضوری بتوانیم ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌های ناشی از دوران کرونایی را جبران کنیم.

گفتنی است از عصر امروز خبرهایی مبنی بر تعطیلی مدارس استان کردستان در برخی کانال‌ها و فضای مجازی سطح استان منعکس و دست به دست شده که از سوی متولیان این حوزه رسما تکذیب شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید