استان گلستان از زیباترین شهر های ایران است که شهر گالیکش را با زیبایی‌های وصف نشدنی در خود جای داده است، یکی از زیبایی‌های وصف نشدنی این استان آبشار لوه می‌باشد که در گالیکش جای گرفته است.

لوه ؛ آبشاری رویایی در گالیکش

سلام نو - سرویس گردشگری: استان شمالی گلستان به‌دلیل داشتن آبشارهای زیبا و رویایی و چشمه‌سارهای فراوان لقب سرزمین آبشاران ایران را به خود گرفته است. در گلستان شیب تند رشته کوه‌های البرز که خود سرچشمه رودهای فراوانی نیز است، آبشارهای کوچک و بزرگ بسیاری به وجود آورده که‌ از نواحی مختلف سرازیر شده و جلوه‌های زیبایی را ایجاد کرده‌اند.

لوه ؛ آبشاری رویایی در گالیکش

در سفر به این منطقه می‌توانید از آبشار تمام خزه‌ای «کبودوال» در علی آباد کتول و آبشارهای «گلستان»، «شیر آباد»، «باران کوه»، «رنگو»، «آلامن» و «جوزک» بازدید کنید؛ اما یکی از معروف‌ترین آبشارهای این منطقه آبشار پلکانی لوه در ۲۰ کیلومتری شهر گالیکش و ۱۴ کیلومتری پارک ملی گلستان است که به عروس آبشارهای گلستان معروف شده است.

لوه ؛ آبشاری رویایی در گالیکش

مناسب‌ترین زمان سفر به آبشار لوه در گلستان

با توجه به این که آبشار لوه در گلستان قرار دارد و شرایط آب و هوایی استان های شمالی کشور تقریبا در فصل های مختلف مشخص است باید بدانید که بهترین زمان سفر به سمت این منطقه فصل بهار است.

لوه ؛ آبشاری رویایی در گالیکش

نحوه دسترسی

آبشار لوه نسبت به سایر آبشارها دسترسی راحت‌تری دارد و تا نزدیکی آن می‌توانید با اتومبیل بروید. برای رسیدن به این آبشار باید جاده‌ی اصلی گلستان-مشهد را در پیش بگیرید. در پنج کیلومتری جاده، سمت راست جاده، تابلوی آبشار لوه را مشاهده خواهید کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید