گلستان یکی از استان‌های پر جاذبه ایران است که زیبایی‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این استان آبشار پشمکی می‌باشد که با ارتفاع ۸ متری در رامیان واقع شده است.

سفری مجازی به آبشار پشمکی رامیان

سلام نو - سرویس گردشگری: آبشار پشمکی رامیان در فاصله ۱۰ کیلومتری جنوب شهر رامیان و در سه کیلومتری غرب روستای پا قلعه واقع شده است. این آبشار حدود هشت متر ارتفاع دارد و با قرارگیری در میان صخره‌های خزه‌پوش، چشم‌اندازی زیبا را خلق می‌کند و از همین رو نام آن در میان جاهای دیدنی رامیان به چشم می‌خورد. برای دسترسی به آبشار پشمکی، باید از اولنگ به سمت روستای پا قلعه بروید. در این مسیر پل پشمکی قرار دارد که در نهایت گردشگران را به آبشار می‌رساند. نیمی از مسیر روستا تا آبشار از میان مزارع می‌گذرد و نیم دیگر آن از دل جنگل‌ عبور می‌کند. مسیر جنگلی که در امتداد رودخانه آبشار است، شیبی ملایم دارد.

سفری مجازی به آبشار پشمکی رامیان

موقعیت جغرافیایی

آبشار پشمکی ارتفاعی در حدود هشت متر دارد و در موقعیت جغرافیایی N۳۶۵۴۴۹ و E۵۵۰۳۴۸ واقع شده است. سنگهای اطراف و زیر آبشار مملو از گلسنگ و خزه می باشد که مناظر جالب توجهی را پدید آورده و همواره مورد توجه گردشگران و طبیعت دوستان بوده است. جاده آبشار پشمکی رامیان نیز خود از جاذبه هایی است که به تنهایی میتواند مدتی شما را غرق در زیبایی های خود سازد. از جنگل اولنگ که راهی پاقلعه میشویم پلی به نام پل پشمکی واقع شده و از طریق این پل میتوان به دیدن آبشار رفت.

سفری مجازی به آبشار پشمکی رامیان

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید