بین انواع مجتمع های گردشگری که در بندر انزلی قرار گرفته اند و امکاناتش مناسب است می توانیم مجتمع ساحلی ستاره خزر بندر انزلی را نام ببریم.

مجتمع ساحلی ستاره خزر بندر انزلی

سلام نو-سرویس گردشگری: یکی از بهترین مجتمع های گردشگری که در بندر انزلی است و امکانات زیادی دارد، مجتمع ساحلی ستاره خزر بندر انزلی می باشد. این مجتمع ساحلی 10 کیلومتر با انزلی فاصله دارد و نزدیک روستای سنگاچین می باشد. بنابراین اگر شما از امکانات اقامتی و تفریحی این مجتمع استفاده کنید، می توانید مکان های گردشگری زیادی را مشاهده نمایید. روستای سنگاچین به عنوان یکی از روستاهای خاص و بی نظیر انزلی شناخته می شود. به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیری که دارد امروزه گردشگران زیادی این روستا را برای گردشگری انتخاب می کنند.

انزلی به عنوان یکی از شهرهای بی نظیر شمال است. اگر می خواهید زیبایی های شهر انزلی و روستاهای انزلی را از نزدیک مشاهده کنید، پیشنهاد می دهیم برای رزرو اتاق در مجتمع ساحلی ستاره خزر انزلی اقدام نمایید. هزینه اجاره سوئیت در این مجتمع مناسب و به صرفه می باشد. به همین دلیل شما می توانید با بهترین قیمت در این مجتمع اتاق مناسبی را برای چند شب اقامت رزرو کنید. امکانات تفریحی برای کودکان و بزرگسالان در این مجتمع فراهم شده است. برای اینکه با این مجتمع و خدمات آن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه با ما همراه گردید.

سوئیت های مجتمع ساحلی بندر انزلی

اگر به دنبال تجربه فراموش نشدنی هستید و می خواهید از زیبایی های دریای خزر لذت ببرید می توانید یکی از سوئیت های مجتمع ساحلی ستاره خزر بندر انزلی را اجاره کنید. صدای امواج دریا با صدای مرغان مهاجر ترکیب می شود و شما از شنیدن این صدا با اقامت در سوئیت ها لذت می برید. قدم زدن در نم نم باران و پیاده روی روی ماسه های نرم بسیار لذت بخش می باشد. اگر می خواهید در بهترین فصل سال به شمال کشور بروید، بهتر است که پاییز و بهار را انتخاب کنید. در این فصل ها آب و هوای شمال بی نظیر است و شما خاطره ای به یاد ماندنی از سفرتان خواهید داشت.

مجتمع ساحلی ستاره خزر انزلی دارای 13 سوئیت می باشد که هر یک از سوئیت ها معماری شان شبیه به یکدیگر است. در هر یک از سوئیت ها سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، سالن پذیرایی و ... قرار گرفته است. بنابراین شما از تمامی امکانات زندگی در این سوئیت ها می توانید استفاده کنید. بیشتر از 30 شب نمی توانید سوئیت ها را رزرو نمایید. با اینکه معماری سوئیت ها شبیه به یکدیگر می باشد ولی هر یک از آنها ظرفیت خاصی دارند. در اتاق خواب ها تخت خواب، بالش و پتو وجود دارد. بنابراین شما می توانید خواب آسوده ای در اتاق خود داشته باشید.

مجتمع ساحلی ستاره خزر بندر انزلی

ستاره خزر انزلی

ویژگی های مجتمع ساحلی ستاره خزر بندر انزلی

یکی از مهمترین ویژگی هایی که مجتمع ساحلی ستاره خزر انزلی دارد، فضای سرسبز آن می باشد. در این فضا شما می توانید قدم بزنید و از تماشای زیبایی های دریا لذت ببرید. برای تماشای غروب آفتاب می توانید در ساحل نزدیک به این مجتمع قدم بزنید. اگر به دنبال محیط دلنشین برای بازی کودکان خود هستید، می توانید این مجتمع را انتخاب نمایید. شما می توانید از بازی هایی که برای بزرگسالان فراهم شده است استفاده کنید. هر یک از بازی هایی که برای بزرگسالان فراهم می شود شرایط مناسبی برای بازی دارند. بنابراین شما از سوار شدن به قایق موتوری، جت اسکی و ... لذت خواهید برد. این مجتمع نزدیک ساحل است و از طرف دیگر هم نزدیک روستای سنگاچین می باشد. به همین دلیل شما از زیبایی های دریا و جنگل لذت خواهید برد.

هزینه اقامت در مجتمع ساحلی بندر انزلی

هزینه ای که برای اقامت مجتمع ساحلی ستاره خزر بندر انزلی باید پرداخت نمایید نسبت به برخی دیگر از مجتمع های گردشگری مناسب تر می باشد. شما می توانید با هزینه ای به صرفه و مناسب یکی از سوئیت های این مجتمع را رزرو کنید. در صورتی که می خواهید قیمت دقیق اقامت در سوئیت را بررسی کنید باید به وب سایت مجتمع مراجعه نمایید. در این وب سایت هر یک از نکاتی که مربوط به قیمت سوئیت ها می باشد وارد شده است. همچنین قوانینی که مربوط به اقامت در سوئیت می باشد را هم می توانید بررسی کنید و سپس برای رزرو اقدام نمایید. از آنجایی که شرایط اقامت در این مجتمع لاکچری و لوکس نمی باشد شما می توانید با هزینه ای به صرفه اقامتی لذت بخش در سوئیت های مجتمع داشته باشید.

مجتمع ساحلی ستاره خزر بندر انزلی

ستاره خزر

موقعیت مکانی مجتمع ساحلی ستاره خزر بندر انزلی

برای رفتن به مجتمع ساحلی ستاره خزر انزلی باید از انزلی 10 کیلومتر رد شوید و به سمت روستای سنگاچین بروید. موقعیت مکانی این مجتمع بسیار عالی است. شما با اقامت در این مجتمع می توانید به تالاب انزلی، آبشار ویسادار و جنگل گیسوم بروید. فاصله این مجتمع تا مکان هایی که نام بردیم بسیار کم است. همچنین برای اینکه از دیدنی های انزلی بازدید نمایید می توانید در این مجتمع اقامت داشته باشید. چرا که فاصله مجتمع تا انزلی ناچیز است و همین مسئله موجب می شود که سریعا به شهر انزلی برسید. اگر به دنبال مکانی آرام و دنج برای استراحت در شمال هستید، این مجتمع انتخاب بی نظیری می باشد. امکانات مجتمع خیال شما را بابت اقامتی راحت، آسوده می سازد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید