۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳
کد خبر: 55396710

بسیاری از افرادی که به شهرهای شمالی استان گیلان می روند می خواهند بدانند که سنگاچین انزلی کجاست و چه امکاناتی دارد.

سنگاچین انزلی کجاست

سلام نو-سرویس گردشگری: برای بسیاری از افرادی که به شهرهای شمالی استان گیلان می روند شاید این پرسش به وجود آید که سنگاچین انزلی کجاست. این روستا یکی از روستاهای زیبای استان گیلان می باشد که زیر مجموعه دهستان چهار فریضه است. به دلیل زیبایی منحصر به فردی که این روستا دارد بسیاری از گردشگرانی که به استان گیلان می روند این روستا را برای بازدید انتخاب می کنند. جمعیت این روستا نسبت به روستاهای دیگر بیشتر است. یکی از مهمترین ویژگی های این روستا قرار گرفتن در خط ساحلی می باشد. در واقع باید بدانید که روستای سنگاچین را به عنوان یکی از روستاهای خطی می شناسند. جلگه ای بودن این روستا موجب شده که زیبایی این روستا چندین برابر شود.

روستای سنگاچین

سنگاچین انزلی

موقعیت جغرافیایی روستای سنگاچین انزلی کجاست ؟

برای اینکه بدانید سنگاچین انزلی کجاست و بتوانید به این روستا بروید باید موقعیت جغرافیایی آن را به خوبی بشناسید. طول جغرافیایی این روستا نسبت به عرض آن بیشتر است. این ویژگی نشان می دهد که روستای سنگاچین از نظر قرار گرفتن در خط ساحلی طول زیادی دارد. از قسمت شرق این روستا به روستای بشمن وصل می شود. از قسمت غرب این روستا به روستای کوچک محله متصل می گردد. از قسمت جنوب روستای سنگاچین به مرداب انزلی وصل می شود و از شمال به دریای کاسپین وصل است. به طور کلی باید بدانید که این روستا بین رشت و انزلی قرار گرفته و فاصله زیادی با این دو شهر ندارد. موقعیت جغرافیایی این روستا نسبت به روستاهای دیگر بی نظیر و منحصر به فردتر می باشد. این روستا در بین انواع روستاهای شمالی نقش راهبردی مهمی را ایفا می کند.

شغل اهالی روستای سنگاچین چیست ؟

از آنجایی که روستای سنگاچین بندر انزلی در خط ساحلی قرار گرفته است، بیشتر اهالی این روستا ماهیگیر هستند. اگر می خواهید ماهی های خاص و کمیاب دریای شمال را مشاهده کنید می توانید با بازار ماهی فروشی این روستا بروید. البته باید بدانید که به دلیل موقعیت جلگه ای این روستا بسیاری از افراد روستا کشاورز هستند. برنج های بی نظیری در این روستا کشت می شوند. اهالی روستا به زبان گیلکی صحبت می کنند و مذهب آنها شیعه فرقه تشیع می باشد. از آنجایی که مردم روستای سنگاچین به موقعیت جغرافیایی روستا توجه دارند، جاذبه های گردشگری متنوعی را در این روستا راه اندازی کرده اند.

سنگاچین انزلی کجاست

روستا سنگاچین

جاذبه های گردشگری روستای سنگاچین

بسیاری از افرادی که می خواهند بدانند سنگاچین انزلی کجاست به دلیل بازدید از جاذبه های گردشگری این روستا، مایل هستند موقعیت دقیق جغرافیایی این روستا را بشناسند. این روستا جاذبه های گردشگری بی نظیری دارد چرا که در خط ساحلی قرار دارد و یک روستای جلگه ای است. در واقع شما با بازدید از این روستا می توانید زیبایی های جنگل و دریا را در کنار یکدیگر مشاهده کنید. از آنجایی که این روستا با شهر انزلی فاصله زیادی ندارد، گردشگران به راحتی و در کمترین بازه زمانی می توانند وارد این روستا شوند و از جاذبه های گردشگری این روستا بازدید نمایند. روستای سنگاچین زیاد بزرگ نیست، بنابراین شما در کمترین بازه زمانی می توانید از این روستا و جاذبه های گردشگری آن بازدید نمایید.

سنگاچین انزلی کجاست و امکانات رفاهی و تفریحی این روستا چیست ؟

اگر می خواهید از روستای سنگاچین بندر انزلی بازدید نمایید باید به خوبی امکانات تفریحی و رفاهی این روستا را بشناسید. همانطور که بیان کردیم این روستا موقعیت جغرافیایی خاصی دارد. به همین دلیل اهالی روستا امکانات رفاهی و گردشگری این روستا را بهبود بخشیده اند تا بازدید کنندگان بیشتری ار جذب کنند. با افزایش تعداد بازدیدکنندگان، اقتصاد روستا بهبود بخشیده خواهد شد. مجتمع تفریحی بزرگی را در این روستا تاسیس کرده اند. بنابراین شما می توانید از امکانات این مجتمع استفاده کنید تا از سفر خود لذت ببرید. همچنین باید بدانید که هتل ها و مسافرخانه های کوچکی را در این روستا تاسیس نموده اند.

در صورتی که می خواهید در این روستا اقامت داشته باشید می توانید از هتل ها و مسافرخانه های کوچک این روستا استفاده نمایید. امکاناتی که برای استراحت مسافرین می باشد را در روستای سنگاچین بندر انزلی راه اندازی کرده اند. بنابراین اگر شما می خواهید در این روستا چند ساعتی وقت بگذرانید می توانید از امکانات رفاهی و تفریحی روستا استفاده نمایید. توسعه گردشگری در این روستا موجب شده است که مشاغل متنوعی در این روستا به وجود آید. پلاژهای گردشگری را در این روستا راه اندازی کرده اند تا مسافرین بتوانند از گردش در دریا لذت ببرند. پرورش کرم ابریشم یکی از مهمترین فعالیت های اهالی این روستا می باشد. شما می توانید برخی از مکان هایی که برای پرورش کرم ابریشم هستند را از نزدیک مشاهده کنید.

سنگاچین انزلی کجاست

سنگاچین

مکان های زیارتی روستای سنگاچین

برخی از افراد بعد از اینکه متوجه شوند سنگاچین انزلی کجاست به دنبال مکان های زیارتی این روستا خواهند بود. هر یک از روستاهای شمالی و شهرهای دیگر دارای مکان های زیارتی هستند. بنابراین اگر علاقه دارید از این اماکن بازدید نمایید باید به خوبی موقعیت آنها را بشناسید. در روستای سنگاچین می توانید از مرقد مطهر امامزاده ابراهیم بازدید نمایید. دو مجد در این روستا وجود دارد که شما می توانید برای انجام فرایض دینی به این روستاها بروید.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهیار IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    لوکیشن روی نقشه اشتباه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید