بوشهر یکی از استان‌های بسیار زیبای ایران است که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این استان بندر گناوه می‌باشد که گردشگران بسیاری را به خودش جلب کرده است.

بندر گناوه ؛ مقصدی گردشگری در بوشهر

سلام نو - سرویس گردشگری: بندر گناوه شهری از شهرهای استان بوشهر و مرکز شهرستان گناوه است. بندر گناوه مرکز شهرستان گناوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال غربی بوشهر و در کرانه خلیج فارس قرار گرفته است. گناوه از شهر های گرم و مرطوب ایران حساب میشود و میزان بارندگی مناسبی دارد.

بندر گناوه ؛ مقصدی گردشگری در بوشهر

این شهر اقوام مختلفی را درون خود جای داده است. مردم آنجا به سه دسته تقسیم میشوند: لر، عرب و دشتی. مردم لر این شهر معمولا از روستاهای حاشیه ای مهاجرت کرده‌اند و اعراب محله‌ی مخصوص به خودشان را دارند. اقوام دشتی نیز در این شهر به صورت پراکنده سکنا گزیده‌اند. گناوه از شهرهای باستانی ایران است که گردشگران حرفه ای از وجود آن بی خبر نیستند اما به نظر ما این شهر باید مورد توجه تمام جهانیان باشد زیرا تاریخ بشر را به دوش میکشد.

بندر گناوه ؛ مقصدی گردشگری در بوشهر

تفریحات بندر گناوه

قایق سواری و ماهیگیری

از تفریحات آبی که می توانید در این بندرگاه از آن ها لذت ببردید قایق سواری و ماهیگیری است که در کنار طبیعت و سواحل آرام آن می تواند از جذابیت های زیادی برای شما برخوردار باشد.جاهای دیدنی بندر گناوه

گشت و گذار در سواحل

یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در این منطقه داشته باشید گشت و گذار در سواحل دریای خلیج فارس است. شاید تا ابد فراموش نکنید لحظه ای که قایق های ماهیگیری در زمان های طلوع و غروب خورشید در سواحل پر صدف این بندر در حال ماهیگیری هستند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید