۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 55396661

برای طی کردن فاصله سنگاچین تا انزلی نیازی نیست که مدت زمان زیادی در مسیر بمانید، چرا که فاصله این دو شهر تنها ۱۷ کیلومتر است.

فاصله سنگاچین تا انزلی

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله سنگاچین تا انزلی زمان زیادی در مسیر نخواهید بود. در واقع فاصله ای که بین این دو شهر وجود دارد ۱۷ کیلومتر است و شما تنها ۱۱ دقیقه در مسیر خواهید بود. در صورتی که سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد بعد از ۱۱ دقیقه به مقصد می رسید. اما اگر سرعت تان بالاتر باشد بعد از ۹ دقیقه به مقصد خواهید رسید. سنگاچین و بندر انزلی هر دو به عنوان شهرهای استان گیلان شناخته می شوند، به همین دلیل فاصله ای بین این دو شهر وجود ندارد. یکی از مهمترین ویژگی های شهر انزلی و سنگاچین این است که در خط ساحلی قرار گرفته اند. این ویژگی موجب می شود شما از طی کردن مسافت سنگاچین تا انزلی از دیدنی های طبیعت و دریا لذت ببرید.

شهرهای بین مسیر روستای سنگاچین تا بندر انزلی

برای اینکه مسافت سنگاچین تا انزلی را طی کنید باید از اتوبان رضوانشهر، انزلی خارج گردید. بعد از اینکه شهر بشم را رد کردید از اتوبان رضوانشهر، انزلی خارج خواهید شد. وارد کمربندی می شوید تا به زینبیه برسید. بعد از رد کردن زینبیه وارد شهر انزلی خواهید شد. در بین مسیر روستاهای متنوعی مشاهده می شوند که برای رفتن به این روستاها باید مسافت بیشتری را طی کنید. در صورتی که علاقه دارید از تمامی جاذبه های دیدنی مسیر سنگاچین تا انزلی بازدید نمایید می توانید به هر یک از روستاهای بین مسیر بروید. اما باید بدانید که در این صورت زمان زیادی طول می کشد تا به مقصد برسید.

فاصله سنگاچین تا انزلی با ماشین شخصی

بیشتر افرادی که می خواهند به بازدید شهرهای شمالی بروند، ترجیح می دهند با ماشین شخصی شان مسافرت شان را آغاز کنند. بنابراین در صورتی که می خواهید با ماشین شخصی فاصله سنگاچین تا انزلی را طی کنید، باید اطلاعات بیشتری در مورد مسیر داشته باشید. در صورتی که هر یک از بخش های مسیر را بشناسید می توانید سریعتر به مقصد برسید و از مشاهده طبیعت بکر و زیبای این مسیر لذت ببرید. اگر شما بدون توقف مسیرتان را ادامه دهید، می توانید بعد از ۱۰ دقیقه به مقصد برسید. اما اگر در مسیر توقف داشته باشید امکان دارد که بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بعد به مقصد برسید. از آنجایی که فاصله بین این دو شهر زیاد نیست و شهرهای زیادی بین این دو شهر قرار نگرفته اند، افراد سریعا به مقصد می رسند و توقف نمی کنند.

فاصله سنگاچین تا انزلی

سنگاچین تا انزلی

فاصله سنگاچین تا انزلی با اتوبوس

برخی افراد برای بازدید از شهرهای شمالی، با اتوبوس و تورهای گردشگری سفر می کنند. آنها باید هر نکته ای که در مورد طی کردن مسافت شهرهای متنوع با اتوبوس وجود دارد را بررسی کنند. مسیر سنگاچین تا انزلی با اتوبوس زیاد نمی باشد. بنابراین مسافران از طی کردن این مسیر اذیت نمی شوند. البته به طور کلی باید بدانید که طی کردن فاصله هر یک از شهرهای شمالی برای مسافران خسته کننده نخواهد بود. مسافتی که بین هر یک از شهرهای شمالی طی می شود به گونه ای می باشد که زیبایی ها و جذابیت های بی نظیری دارد. به همین دلیل شما از طی کردن مسیر بدون شک لذت می برید. اگر اتوبوس در طی مسیر سنگاچین تا انزلی توقف داشته باشد شما بعد از نیم ساعت به مقصد می رسید. اما اگر توقف بین این دو مسیر انجام نشود تنها بعد از ۱۵ دقیقه به مقصد خواهید رسید.

ویژگی ها و مشخصات روستای سنگاچین

برای طی کردن فاصله سنگاچین تا انزلی، باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات روستای سنگاچین اطلاعات بیشتری داشته باشید. روستای سنگاچین یکی از روستاهای توابع شهرستان انزلی است که در استان گیلان قرار می گیرد. روستای سنگاچین در دهستان چهار فریضه قرار گرفته و جمعیت چندان بالایی ندارد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که روستای سنگاچین دارد، خطی بودن آن می باشد. این روستا در منطقه ای جلگه ای قرار گرفته و و از قسمت شرق به روستای بشمن وصل می شود. از قسمت غرب روستای سنگاچین به روستای کوچک محله متصل می گردد. از قسمت جنوب این روستا می توانید به تالاب انزلی بروید. همچنین در بخش شمال این روستا، دریای کاسپین مشاهده می شود. فاصله این روستا تا بندر انزلی بسیار کم است.

فاصله سنگاچین تا انزلی

سنگاچین تا بندر انزلی

موقعیت جغرافیایی روستای سنگاچین خاص و بی نظیر می باشد. چرا که فاصله این روستا تا دریای کاسپین و مرداب انزلی ناچیز است. در واقع باید بدانید که این ویژگی روستا موجب شده تا نقش مهم و راهبردی بین انواع روستاهای شمال کشور داشته باشد. بسیاری از گردشگرانی که از شهرهای متنوع شمالی بازدید می کنند این روستا را هم از قلم نمی اندازند. چرا که این روستا بین شهرهای زیبای شمالی قرار گرفته و طبیعت بکر و زیبایی دارد. مردم این روستا به زبان گیلکی صحبت می کنند و مذهبت تمامی آنها مسلمان می باشد. یکی از جاذبه های گردشگری این روستا مرقد مطهر امامزاده ابراهیم می باشد. بسیاری از افرادی که مکان های زیارتی علاقه دارند از این مکان بازدید می کنند. شغل بیشتر مردم این روستا ماهیگیری می باشد. در کنار ماهیگیری برخی از افراد به کشاورزی می پردازند. هتل های کوچک و مهمانپذیرهایی را در این روستا راه اندازی کرده اند.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    به این منطقه سفر کردم.منطقه بسیار زیبایی است ولی افسوس که یک کارخانه آسفالت سازی و مرکز دپوی زباله انزلی نزدیک این منظقه است و هوا را الوده کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید