​باشگاه استقلال ۲ بار پول قسط پول انتقال محبی برای پرداخت قسط باشگاه سانتاکلارا پرتغال را واریز کرده اما این پول برگشت خورده است.

استقلال برای واریز پول انتقال محبی به دردسر افتاد

محمد محبی ابتدای فصل با قراردادی قرضی از تیم سانتاکلارا پرتغال به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست. باشگاه استقلال نیز  برای حضور این بازیکن در جمع آبی‌های پایتخت به طور اقساط، باید مبلغی را به باشگاه پرتغالی واریز می‌کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، طبق پیگیری‌های انجام شده، ۲۳۰ هزار یورو قسط بعدی طلب باشگاه سانتاکلاراست که باید پرداخت شود. اما باشگاه استقلال طی ۲ نوبت تلاش کرد این پول را بپردازد اما هر ۲ بار این پول برگشت خورد.

باشگاه استقلال با تماسی که با باشگاه سانتاکلارا پرتغال داشت، درخواست کرد این پول به صورت نقدی به دست این باشگاه پرتغالی برسد که مورد موافق باشگاه پرتغالی قرار نگرفت.

در حال حاضر باشگاه استقلال به AFC نامه‌ای ارسال کرده و توضیحات خود را نسبت به فرآیند واریز پول انتقال محمد محبی ارائه کرده اما همچنان مشخص نیست که واکنش باشگاه سانتاکلارا پس از نرسیدن قسط بعدی پول انتقال محبی چه خواهد بود و این امکان وجود دارد که این باشگاه پرتغالی، باشگاه استقلال را به دلیل به موقع پرداخت نکردن اقساط مورد نظر به دردسر بیندازد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید