پزشک دهکده یک سریال آمریکایی بود که از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ ۱۴۴ قسمت از آن در شبکه ۲ پخش شد. در این مطلب عکس شخصیت اصلی این سریال را بعد از ۳۰ سال با هم مرور می‌کنیم.

عکس بازیگر اصلی پزشک دهکده پس از ۳۰ سال

به گزارش سلام نو، پزشک دهکده با نام اصلی دکتر کوئین، پزشک زن یک سریال آمریکایی است که از سال 1993 تا 1998 در شبکه ان‌بی‌سی تولید شده و به نمایش در آمد.

جین سیمور شخصیت اصلی این سریال تلویزیونی بود که در سال 1951 متولد شده است، یعنی در سال تولید این سریال او حدود 40 سال سن داشته است.

هم‌اکنون عکس جین سیمور، بازیگر زن ایفاگر نقش پزشک دهکده را در 71 سالگی می‌بینیم.

عکس بازیگر اصلی پزشک دهکده پس از ۳۰ سال

جین سیمور، بازیگر نقش دکتر کوئین در پزشک دهکده کیست؟

جین سیمور اصالتا آمریکایی-انگلیسی است. پدر او یک پزشک یهودی و مادرش یک پرستار هلندی بود. نام اصلی او جویس پنلوپه ویلهلمینا فرنکنبرگ است که در 17 سالگی نام هنری جین سیمور را برای خود برگزید.

جین سیمور همسر هنری هشتم پادشاه محبوب انگلستان در قرن شانزدهم بوده که این بازیگر نام او را بر روی خود گذاشته است.

عکس بازیگر اصلی پزشک دهکده پس از ۳۰ سال

هنری هشتم پادشاهی بود که به دلیل آنکه پادشاهی در فرزندان خود او باقی بماند و برای اینکه بتواند همسر اول خود را که فرزندان زیادی رو سقط کرده بود، طلاق دهد مذهب کشور انگلستان را از کاتولیک به پروتستان تغییر داد.

پزشک دهکده داستان طبابت زنی بود که به تازگی از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شده بود اما جامعه محلی پذیرش حضور او را به عنوان یک پزشک نداشت. دکتر کوئین با سرسختی جایگاه خود به عنوان یک پزشک را تثبیت کرد و توانست اعتماد مردم را جلب کند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید