کفش ایمنی یکی از تجهیزاتی است که برای ایمنی در کار از آن استفاده می شود. با استفاده از کفش ایمنی از پا ها می توان در محیط های کاری محافظت نمود.

کفش ایمنی مناسب برای کار

تجهیزات ایمنی شامل انواع لوازمی هستند که از بخش های مختلف بدن حفاظت می نمایند و استفاده از این تجهیزات بسیار ضروری است. کفش کار کفشی متفاوت از کفش های معمولی بوده و دارای استاندارد هایی است که موجب ایمنی بالای آن شده است. این کفش ها در طراحی های مختلف و از مواد اولیه ی متفاوت به تولید می رسد و مناسب با هر شغلی می توانید از کفش ایمنی مخصوص بهره مند شوید. یکی از برند های بسیار پر طرفدار کفش های ایمنی کفش نگهبان می باشد. کفش نگهبان دارای کیفیت بالایی بوده و به همین دلیل است فروش بالایی را در میان انواع برند های کفش کار دارد.

فروشگاه رادین ایمن یکی از مراکز عرضه کننده ی انواع کفش کار می باشد. این مجموعه به جهت ارائه ی تجهزات ایمنی در تنوع بالا و در کیفیت های عالی ، یکی از کامل ترین مجموعه ها در این زمینه می باشد. برای سفارش انواع جهیزات ایمنی می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

کاربرد کفش ایمنی

کفش کار به منظور حفاظت از پا ها در کار های سنگین به کار می رود و با استفاده از آن می توان از حوادث غیر قابل پیش بینی جلوگیری کرد. این کفش می تواند در مقابل خطراتی مانند بریدگی ، سوختگی ، ضرب دیدگی، برق گرفتگی و.. از پا ها حفاظت کند. با توجه به تنوع مشاغل و خطرات مختلف که در این مشاغل وجود دارد، کفش های ایمنی نیز تنوع دارند تا بتوانند حفاظت خوبی را به عمل آورند. خرید کفش کار در نوع مناسب با محیط مورد نظر بسیار مهم است. مجموعه ی رادین ایمن یکی از مراکز معتبر عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی در تنوع برند و مدل می باشد. به منظور تهیه ی انواع کفش ایمنی مانند کفش نگهبان و سایر تجهیزات ایمنی مورد نیاز مشاغل خود به سایت رادین ایمن مراجعه نمایید.

اجزای کفش ایمنی

کفش کار در انواع مختلف دارای ساختار گوناگونی بوده و اگر برای خرید کفش ایمنی به بازار مراجعه کنید با تنوع زیادی روبرو خواهید شد. در ساخت هر یک از کفش های ایمنی از مواد اولیه ی مختلفی استفاده شده است کفش کار از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در هر یک از کفش ها مختلف می باشد.

  • کلاهک انگشتان پا

یکی از اجزای کفش کار ، کلاهک انگشتان پا است که بخش مهمی از کفش های ایمنی را تشکیل می دهد. این بخش از کفش ایمنی از انگشتان پا حفاظت می کند. جنس استفاده شده در این بخش از کفش کار معمولا سخت است تا از ورود ضربه و خطرات دیگر به انگشتان جلوگیری نماید. این قسمت می تواند جنس هایی مانند کامپوزیت ، پلی اورتان و آلومینیوم باشد.

  • پوشش خارجی

پوشش خارجی از بخش های دیگر کفش کار است که در بسیاری از کفش ها از جنس چرم می باشد. رویه ی کفش ایمنی می تواند از جنس های دیگر نیز باشد و این بخش دارای مقاومت بالایی بوده و با دوام است.

  • پوشش داخلی

پوشش داخلی از قسمت های مهم کفش کار می باشد که این پوشش داخلی به صورت مستقیم با پا ها در تماس بوده و آستر داخلی کفش شامل جنس هایی مانند پنبه ، چرم، کامپوزیت و پشم و... می باشد. این آستری ها به جهت این که هوا را از خود عبور می دهند مورد استفاده قرار می گیرند.

  • کفی کفش

بخشی دیگر از کفش ایمنی را کفی تشکیل می دهد و کفی کفش برای راحتی پای کاربران طراحی شده است. در کفی کفش های ایمنی از چرم و یا پشم استفاه می شود.

  • زیره ی کفش

زیره ی کفش کار خارجی کفی کفش را تشکیل می دهد که زیره ی کفش بسیار مقاوم بوده و استحکام لازم را دارد و از ورود اشیاء به پا جلوگیری می نماید. جنس بسیاری از کفش نگهبان از نوع tpu می باشد.

کفش ایمنی مناسب برای کار

انواع کفش کار

کفش ایمنی در انواع مختلف به تولید می رسد و از نظر کاربرد با هم تفاوت هایی دارند. شناخت ویژگی های هر یک از کفش ها می توان برای انتخاب آسان تر به شما کمک کند. کفش های ایمنی در برند های مختلفی به تولید می رسند که کفش نگهبان یکی از برند های محبوب می باشد. در این مقاله با اجزای کفش ایمنی آشنا شدیم و در ادامه ی مقاله می خواهیم به انواع کفش ایمنی بپردازیم.

  • کفش ایمنی با سرپنجه فولادی

کفش ایمنی با سرپنجه فولادی یکی از انواع کفش هایی است که بسیار رایج بوده و این کفش ها بسیار مستحکم هستند. کفش ایمنی سر پنجه فولادی ضد سایش و ضد لغزش است و درای وزن سبکی می باشد. در محیط هایی که افراد با مواد اسیدی، روغنی ، مواد نفتی و... سر و کار دارند می توان از این نوع کفش کار استفاده کرد. درجه ذوب این نوع از کفش های ایمنی ۸۰ درجه سانتی گراد می باشد.

  • کفش ایمنی با زیره لاستیک

کفش کار با زیره لاستیک بسیار مقاوم است و دارای کیفیت بالایی بوده و از نظر استحکام بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نوع کفش کار برای محیط های در تماس با مواد اسیدی به کار می رود.  وزن این کفش های ایمنی بالا بوده و از انواع قوی ترین کفش ها به شمار می روند.

  • کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت

کفش کار سر پنجه کامپوزیت برای محافظت از پا ها در برابر جریان الکتریسیته به  کار می رود. برق کاران از این کفش ها بهره می برند. این نوع از کفش کار دارای ساختاری ویژه هستند که از فلز در آن ها استفاده نشده است. کفش ایمنی با سر پنجه کامپوزیت در دو نوع در بازار عرضه می شود. این انواع شامل کفش کار فشار ضعیف و کفش کار فشار قوی می باشد.

  • کفش ایمنی با سرپنجه فولادی با زیره تی پی یو

این نوع از کفش های ایمنی دارای مقاومت بالایی بوده و طول عمر بسیار بالاتری دارند. با توجه به استفاده از tpu در این کفش ها باعث می شود که این کفش ها دارای ساختاری بسیار ویژه باشند. کفش کار با سر پنجه فولادی در محیط هایی با حرارت بالا و غلظت بالاتر اسید ، گزینه ی بسیار خوبی هستند. این کفش به دلیل داشتن زیره ی تی پی یو دارای وزن بیشتری می باشد. درجه ذوب این مواد ۱۷۰ درجه سانتی گراد می باشد.

فروشگاه رادین ایمن انواع کفش های ایمنی مانند کفش نگهبان را با بهترین کیفیت و کارایی به شما ارئه می نماید. برای خرید کفش ایمنی با مراجعه به سایت رادین ایمن می توانید به صورت اینترنتی خرید کفش کار را انجام دهید.

کفش ایمنی مناسب برای کار

فروش کفش ایمنی با کیفیت بالا

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید ، بالا بودن کیفیت کفش ایمنی می باشد. برند های معتبر مانند کفش نگهبان بهترین گزینه برای خرید این تجهیز ایمنی می باشند. توجه به نکات ایمنی و استفاده از انواع تجهیزات ایمنی مورد نیاز می تواند از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری کند. فروش کفش کار توسط این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می گیرد و افراد می توانند بدون نیاز به مراجعه ی حضوری ، خرید اینترنتی کفش نگهبان و سایر کفش های ایمنی را انجام دهند.

https://radinimen.com

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید