سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به استیضاحش در مجلس گفت: از استیضاح استقبال می‌کنم و پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای دارم.

واکنش وزیر صمت به استیضاح: دست من در ارائه گزارش پر است

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، وزیر صمت با بیان اینکه پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای برای نمایندگان خواهم داشت، گفت: من گزارش عملکرد خودم را ارائه می‌دهم و دست من در ارائه گزارش پر است.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران بیان داشت: استیضاح یک ابزار نظارتی برای مجلس و حق نمایندگان است. من نیز استقبال می‌کنم.

فاطمی امین: نگاه من به استیضاح مثبت است

وی خاطرنشان کرد: نگاه مثبتی به این موضوع دارم، چون امکانی است تا وقایع و اتفاقات را برای مردم و نمایندگان تشریح کنم.

فاطمی امین درباره اینکه دو ماه پیش موضوع استیضاحش مطرح شده بود، اظهار داشت: آن استیضاح مطرح شده بود و بنا شد دو ماه عقب بیفتد که عقب افتاد. ما کارهای خود را با قوت و شدت جلو بردیم و از نظر عملکرد وضعیت بسیار مطلوبی داریم.

وزیر صمت با بیان اینکه پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای برای نمایندگان خواهم داشت، گفت: من گزارش عملکرد خودم را ارائه می‌دهم و دست من در ارائه گزارش پر است.

فاطمی امین در بخش دیگری از صحبت‌هایش خبر داد که تولید شرکت‌های بورسی در خرداد (فصل بهار) ۲ و نیم درصد، در تیر ماه ۵/۸ دهم درصد، در مرداد ماه ۶/۷ و در شهریور ماه به شش و نیم درصد رسید.. اینکه دو ماه بالای شش درصد کم نظیر است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید