در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه خارج کردن جسد زن میانسال از شکم مار پیتون عظیم الجثه ۷متری خواهید بود.

زنده زنده خوردن زن میانسال توسط مار پیتون ۷ متری + لحظه خروج جسد از شکم مار / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو؛ یک مادربزرگ در اندونزی پس از رفتن به جنگل برای جمع آوری کائوچو توسط یک مار پیتون ۷ متری زنده زنده خورده شد.

جهرا، ۵۴ ساله، جمعه شب در جنگلی نزدیک خانه خود در استان جامبی، در جزیره غربی سوماترا ناپدید شد. مردم محلی گروه‌های جستجو را فرستادند و دو روز بعد یک مار بزرگ را در جنگل با شکم متورم پیدا کردند و وقتی آن را باز کردند جسد زن را در داخل پیدا کردند.

آنتو، رئیس روستای جارا که - مانند بسیاری از اندونزیایی‌ها - فقط از یک نام استفاده می‌کند، گفت که مار پیتون احتمالاً او را با عضلات خود خفه کرده و سپس خورده است.

وی افزود که مادربزرگ احتمالاً در یک مصیبت دردناک کشته شده که ممکن است دو ساعت طول بکشد.

جهرا اواخر روز جمعه ناپدید شد، قبل از اینکه مردم محلی یکشنبه مار را پیدا کردند، شکم مار را باز کرده و جسد زن را در داخل پیدا کردند.

پیتون با استفاده از بدن قدرتمندش در سریع‌ترین زمان ممکن به دور او پیچیده و فشارهای زیادی بر بدنش وارد کرده تا زمانی که قادر به نفس کشیدن نبود. پس از خفگی، او را بلعیده است.

زن گمشده در شکم مار پیتون پیدا شد

هضم کامل یک وعده غذایی به این اندازه ممکن است هفته‌ها طول بکشد و بدن جهرا پس از بریدن مار تا حد زیادی دست نخورده به نظر می‌رسد، از جمله لباس هایش.

آنتو، رئیس روستای جارا گفت: مقتول روز جمعه برای جمع آوری کائوچو از درختان رفته بود. خانواده وی سپس ناپدید شدن او را به مقامات محلی گزارش کردند و از آن زمان جستجو در حال انجام است.

وی افزود: ساکنان مار پیتون غول پیکر را کشتند و شکمش را باز کردند. همه شگفت زده شدند. معلوم شد زنی که ما دنبالش بودیم در شکم مار بود.

این اولین مورد بلعیده شدن مردم توسط پیتون‌های غول پیکر در اندونزی نیست. در مارس ۲۰۱۷، مردم یک روستای دورافتاده در جزیره سولاوسی، شکم یک مار پیتون غول پیکر را بریدند، زیرا مشکوک بودند که یکی از ساکنان روستا را بلعیده است. قربانی سالوبیرو ۲۵ ساله بود که در شکم مار پیدا شد.

در سال ۲۰۱۸، زنی در جزیره مونا (در استان سولاوسی) نیز هنگام بازدید از مزرعه ذرت در نزدیکی خانه خود توسط یک مار پیتون ۷ متری بلعیده شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا شهبازی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    خوابم میاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید