برخی از کادوها و خاطرات فراموش شدنی نیستند، در این مطلب به معرفی چهار هدیه عروسی که آقا داماد باید برای نوعروسش بخرد، پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

بهترین کادو برای عروس چیست؟ | آقا دامادها برای نو عروستان این کادوها را خریداری کنید

به گزارش سلام نو؛ آقا دامادها این ۴ تا کادو کاربردی را حتما برای عروس خانم ها بخرند؛ هدیه عروسی که به‌عنوان عروس و داماد برای هم می‌خریم، تا همیشه به‌عنوان نمادی از عشق و توجه در ذهن‌مان باقی می‌ماند و از دیدنش کیف می‌کنیم.اما اینکه چه هدیه‌ای به همسرمان بدهیم که ماندنی و درعین‌حال پرکاربرد باشد مسئله‌ی مهمی است؛ اما وقتی قرار باشد برای خانمی کادو عروسی بخرید، کارتان سخت‌تر خواهد شد. در این مقاله ۴ کادو عروسی محبوب را معرفی خواهیم کرد که حتما همسرتان از دیدن‌شان خوشحال خواهد شد.

۱. عطر و ادکلن، یک کادو عروسی کاملا عاشقانه

سالهاست که تمام عشاق دنیا عطر را به‌عنوان هدیه‌ای محبوب و نمادی از عشق به یکدیگر هدیه می‌دهند. قبل از خریدن عطر از همسرتان سؤال کنید که دقیقا چه رایحه‌ای را بیشتر می‌پسندد. مثلا گرم، ملایم یا خنک؛‌ کدامش را دوست دارد.

عطر

نگران بالا رفتن قیمت‌ها هم نباشید. عطرها آن‌قدر متنوع و فراوانند که حتما یکی از آنها مناسب جیب شما خواهند بود.

به‌عنوان یک خانم، اگر بخواهم بیشتر راهنمایی‌تان کنم، ادکلنی مثل «Raindrops» با قیمت مناسبش، بویی مشابه با «Coco Chanel» دارد و اغلب خانم‌ها رایحه‌اش را می‌پسندند. «Gucci Bloom» با رایحه‌ی شیرین و ملایمش سرشار از حس زندگی و آرامش است.

«Versace Bright Crystal Absolu» با عطر خوش انار و نارنجش دل همسرتان را می‌برد و خودتان هم عاشقش خواهید شد.

۲. ساعت مچی، ماندنی و منحصربه‌فرد

ساعت

یک ساعت مچی زیبا و چشم‌نواز، همان چیزی است که به‌عنوان کادو عروسی برق شادی را در چشمان همسرتان ایجاد خواهد کرد. برای انتخاب ساعت مچی به سلیقه‌ی همسرتان توجه کنید؛ اینکه ساده و مینیمال می‌پسندد یا عاشق شلوغی و طرح‌های پرنقش است.

بندهای چرمی، کلاسیک‌پسندها را خوشحال می‌کند و خاص‌ و اغلب شیک هستند.

اما بندهای استیل رایج‌ترند و این قابلیت را دارند که با انواع تیپ‌های کلاسیک، رسمی یا اسپرت‌ خودشان را به‌خوبی هماهنگ کنند.

باز هم اگر راهنمایی‌های من کمک‌تان می‌کند، هدیه‌ی زنانه‌تری بخرید؛ برای مثال:

ساعت مچی عقربه‌ای «Royal London» با صفحه‌ی مینیمال و بند ظریفش، مدلی کاملا زنانه دارد و روی مچ همسرتان به زیبایی هرچه تمام‌تر خواهد درخشید.

برند خوشنام و قدیمی کاسیو، مدل‌های قدیمی خود را دوباره تولید می‌کند. این مدل‌ها که در دهه‌ی ۷۰ به ساعت کامپیوتری معروف بودند، دوباره مد و بسیار محبوب شده‌اند.

برند سواچ برای خوش‌سلیقه‌ها، هر رنگ ساعتی که فکرش را بکنید تولید کرده است و با رنگ‌های شاد و دلنشینش حسابی چشم‌تان را نوازش خواهد داد.

۳. سشوار یا برس مو، هدیه‌ای کاربردی و کارآمد

سشوار

شاید باورش سخت باشد که مدل‌های جدید سشوار آن‌قدر حرفه‌ای هستند که می‌توانند همسرتان را از هر آرایشگری بی‌نیاز کنند.

سشوار برس‌دار «Remington» یکی از همان مدل‌های همه‌کاره‌ای است که با برس‌های متعددش می‌تواند موهای همسرتان را حالت و حجم دهد. مجهز به حالت‌دهنده‌های یونی است که موهایی نرم، صاف و درخشان را به او هدیه می‌دهند و الکتریسیته‌ی کلافه‌کننده‌ی موها را هم از بین می‌برند.

اگر همسرتان شاغل است یا به هر دلیلی وقت زیادی ندارد، برس‌ حرارتی همان هدیه‌ی خوبی است که علاوه‌بر اینکه می‌تواند موهایش را خشک کند، به سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن آنها را حالت می‌دهد. فکرش را بکنید، فقط کافی است موهایش را به حالت معمول برس بکشد و تمام.

برند فیلیپس هم از آن انتخاب‌های همیشه خوبی است که ثابت کرده کیفیت یکی از اصل‌های مهمی است که همیشه به آن پایبند بوده است. تنوع سشوارهای فیلیپس بالاست و معمولا از نظر طراحی و زیبایی نمره‌ی قابل‌قبولی می‌گیرند.

۴. لوازم آرایش، در حال‌وهوای عروسی

لوازم آرایش

خریدن لوازم آرایش به‌عنوان کادوی عروسی، آن هم هنگام نزدیک شدن به وقت خوش عروسی، ایده‌ی خوب دیگری است که می‌توانید به آن فکر کنید. دنیای متنوع لوازم آرایش با انواع قیمت‌ها دست‌تان را حسابی برای انتخاب باز می‌گذارد.

از رژلب‌های مرغوب «Loreal» با آن رنگ‌های هیجان‌انگیزشان گرفته تا برندهای ارزان‌قیمت‌تری چون «Golden rose» و «Farmaci» و همچنین برند ایرانی «دلبان»، همه و همه انتخاب‌هایی است که می‌توانید با جست‌وجویی ساده در اینترنت آنها را در منزل‌تان تحویل بگیرید.

کرم‌ها و محلول‌های پاک‌کننده‌ی چشم هم از ملزومات خرید عروسی است که اغلب با رایحه‌های خوش و ترکیبات مناسب برای انواع پوست ساخته شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید