۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: 55395731

شهر رامسر سواحل زیادی دارد، در بین انواع سواحل این شهر ساحل توسکاسرا رامسر به عنوان یکی از زیباترین سواحل این شهر می شناسند.

ساحل توسکاسرا رامسر

سلام نو-سرویس گردشگری: شهر رامسر سواحل زیادی دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. ساحل توسکاسرا رامسر یکی از زیباترین سواحل این شهر است که دارای جذابیت های بی نظیری می باشد. اگر شما به صورت خانوادگی به شهر رامسر رفته اید می توانید از پلاژهای ساحلی توسکاسرا استفاده کنید. این ساحل یکی از زیباترین سواحل شمال کشور ایران است که چشم انداز زیبایی دارد. قدم زدن در کنار این ساحل برای بسیاری از افراد لذت بخش می باشد. اگر می خواهید خاطرات خوبی را در شمال کشور داشته باشید، بدون شک باید از این ساحل بازدید نمایید. طلوع خورشید این ساحل بسیار خاص و منحصر به فرد است. بیشتر افراد برای عکسبرداری از طلوع خورشید به این ساحل می روند

زیبایی های ساحل توسکاسرا

در بین انواع سواحل رامسر، ساحل توسکاسرا یکی از سواحلی می باشد که زیبایی های زیادی را در خود جای داده است. از آنجایی که این ساحل بسیار تمیز است، بیشتر افراد برای قدم زدن و کسب آرامش به این ساحل می روند. موج دریای خزر در این ساحل جذابیت بی نظیری دارد. بیشتر افرادی که می خواهند از صدای شنیدن موج آب لذت ببرند به این ساحل می روند. امکانات تفریحی و خدمات زیادی را در این ساحل راه اندازی کرده اند تا افراد از گردش در ساحل لذت ببرند. شما می توانید با رفتن به ساحل لحظات خاطره انگیزی را برای خودتان رقم بزنید. در هر ساعت شبانه روز که مایل باشید می توانید به این ساحل بروید و زیبایی ها و جذابیت های ساحل را از نزدیک مشاهده کنید.

امکانات ساحل توسکاسرا رامسر

بسیاری از افرادی که به ساحل توسکاسرا رامسر می روند، مایل هستند از زیبایی ها و امکانات این ساحل بهره مند شوند. به طور کلی اگر شما به شنیدن موج دریا و تماشای دریای خزر علاقه داشته باشید، از زیبایی های ساحل لذت می برید. در صورتی که اهل تفریح در ساحل هستید می توانید از پلاژ عمومی ساحل استفاده کنید. در این پلاژ امکانات زیادی را برای گردشگران در نظر گرفته اند. بنابراین شما طبق سلیقه خود می توانید یکی از امکانات و خدمات این ساحل را انتخاب کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در این ساحل وجود دارد این است که تفریحات زیادی دارد. بنابراین هر فردی با هر سن و سلیقه ای، می تواند از خدمات و امکانات ساحل استفاده نماید. سوارکاری یکی از تفریحات این ساحل است که بسیاری از افراد برای گشت و گذار در ساحل این تفریح را انتخاب می کنند.

امکانات ساحل زیبای توسکا سرا شامل بخش های متنوعی می شود. شما می توانید از قایق های موتوری ساحل برای بازدید از دریا استفاده کنید. با سوار شدن روی این قایق ها و گشت در دریا، زیبایی ها و جذابیت های دریای خزر را مشاهده خواهید کرد. جت اسکی یکی از دیگر امکانات تفریحی می باشد که در ساحل زیبای توسکاسرا وجود دارد. برای بسیاری از افراد جت اسکی جذابیت و هیجان زیادی دارد. تفریحات دیگری را در این ساحل برای کودکان در نظر گرفته اند تا از گردش در ساحل لذت ببرند. رستوران ها و کافه های متنوعی در ساحل توسکاسرا وجود دارد. شما با صرف غذا و نوشیدنی در این رستوران ها می توانید ساعتی استراحت کنید.

ساحل توسکاسرا رامسر

زیبایی های رامسر

فروشگاه صنایع دستی ساحل توسکاسرا رامسر

یکی از مکان های گردشگری ساحل توسکاسرا رامسر که برای بسیاری از افراد جذاب است، فروشگاه صنایع دستی می باشد. در این فروشگاه شما می توانید انواع صنایع دستی که مخصوص استان گیلان هستند را خریداری کنید.اگر به صنایع دستی علاقه دارید و مایل هستید برای دوستان و خانواده خود سوغات بخرید بهتر است که از این فروشگاه بازدید نمایید. آلاچیق های زیادی را در ساحل توسکاسرا راه اندازی کرده اند تا افراد بتوانند مدتی درون آلاچیق ها استراحت کنند و از تماشای ساحل لذت ببرند.

بهترین فصل رفتن به ساحل توسکاسرا

بیشتر افراد فصل تابستان را برای رفتن به شهرهای شمالی انتخاب می کنند. در فصل تابستان هوای شهرهای شمالی شرجی است و شاید برای شما این مسئله آزاردهنده باشد. بر همین اساس برای اینکه از رفتن به شهرهای شمالی و ساحل زیبای توسکاسرا لذت ببرید، بهتر است که فصل بهار و پاییز را انتخاب کنید. در این دو فصل از آب و هوای شهر رامسر و ساحل توسکاسرا لذت می برید. شما در هر فصلی می توانید به شهرهای شمالی بروید و از زیبایی های سواحل لذت ببرید. در هر ساعت شبانه روز می توانید از سواحل شهرهای شمالی بازدید نمایید. ساحل توسکاسرا یکی از سواحل عمومی است که شما می توانید از قدم زدن، تفریح کردن و گشت و گذار در این ساحل لذت ببرید.

ساحل توسکاسرا رامسر

توسکاسرا

پلاژ ساحل توسکاسرا رامسر

در پلاژ ساحل توسکاسرا رامسر امکانات زیادی وجود دارد که گردشگران می توانند از این امکانات استفاده کنند. شهربازی، بازی های هیجان انگیز، کتاب فروشی، تاکسیدرمی، سالن تیراندازی و ... در این پلاژ قرار گرفته است. همچنین شما می توانید در این پلاژ شنا کنید و از شنا کردن در دریای خزر لذت ببرید. هر وسیله ای که برای شنا کردن نیاز باشد را می توانید از فروشگاه های پلاژ خریداری نمایید و یا کرایه کنید. رستوران های پلاژ مکان مناسبی برای استراحت و صرف غذا می باشند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید