۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 55395728

اگر به شمال کشور سفر کرده اید، بازدید از ساحل ماسه ای رامسر را فراموش نکنید. تعداد سواحل ماسه ای زیاد است.

ساحل ماسه ای رامسر

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر به شمال کشور سفر کرده اید، بازدید از ساحل ماسه ای رامسر را فراموش نکنید. در شهر رامسر مکان های گردشگری زیادی وجود دارد که هر یک از آنها برای بازدیدکنندگان جذابیت زیادی دارند. رامسر یکی از شهرهای زیبای شمال کشور است که آن را به عنوان عروس شهرهای شمالی می شناسد. در این شهر جنگل و دریا با یکدیگر پیوند خورده ‌اند. این مسئله موجب زیبایی و جذابیت بی نظیر شهر رامسر شده است. زیباترین سواحل شمال کشور در شهر رامسر وجود دارد. برخی از سواحلی که در این شهر وجود دارند شنی هستند و برخی دیگر از آنها سنگی می باشند. هر فردی بر اساس سلیقه ای که دارد می تواند یکی از دیدنی ها و سواحل جذاب رامسر را انتخاب کند. با قدم زدن در سواحل و تماشای غروب آفتاب بدون شک از لحظاتی که می‌ گذرانید لذت می برید.

معرفی بهترین ساحل ماسه ای رامسر

برای بازدید ساحل ماسه ای رامسر باید انواع سواحلی که در این شهر هستند را بشناسید. در واقع ساحل ماسه‌ ای از جمله سواحلی به شمار می‌ رود که برای قدم زدن گزینه بی نظیری است. شما با قدم زدن در ماسه های ساحلی لذت می برید و می‌ توانید آرامش زیادی به دست بیاورید. برخی از مهم ‌ترین سواحل ماسه ای که در شهر رامسر قرار گرفته اند عبارت هستند از :

۱. ساحل خلج

ساحل خلج یکی از بهترین سواحل شهر رامسر می باشد. بین انواع سواحل ماسه‌ ای رامسر شما می توانید این ساحل را برای قدم زدن انتخاب کنید. همچنین امکانات و خدمات زیادی در این ساحل وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید. ساحل خلج هر ساله گردشگران و توریست های زیادی را جذب می کند. بعد از قدم زدن در کنار ساحل می توانید از امکانات رفاهی مانند قایق سواری، رستوران ها، فروشگاه صنایع دستی و ... بهره مند شوید. در این ساحل می توانید شنا کنید و از شنا کردن در دریای خزر لذت ببرید. در کنار ساحل خلج پلاژهای متفاوتی را طراحی کرده ‌اند تا شما بتوانید در این پلاژها استراحت کنید. ساحل خلج بین انواع سواحل شمالی از نظر پاکیزگی و تمیزی گزینه مناسبی است. علاوه بر تمیزی که این ساحل دارد مناظر دیدنی متفاوتی را در این ساحل مشاهده خواهید کرد. بازارچه سنتی این ساحل برای بسیاری از بازدیدکنندگان جذاب است.

۲. ساحل توسکا سرا

ساحل توسکا سرا یکی دیگر از انواع ساحل ماسه ای رامسر می باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این ساحل دارد پلاژهای متفاوت است. پلاژ ساحلی که برای این ساحل ساخته اند برای هر یک از افراد در سنین متفاوت امکانات تفریحی خاصی دارد. از امکاناتی که در این ساحل وجود دارد می توانیم شهربازی، موزه حیوانات، قایق سواری و ... را نام ببریم. اگر شما به پرندگان دریایی علاقه زیادی دارید می توانید پرواز مرغان دریایی را در این ساحل مشاهده کنید. ساحل توسکا سرا در نزدیکی بلوار معلم قرار گرفته است. بلوار معلم به عنوان یکی از جاذبه های تاریخی شهر رامسر شناخته می شود. شما می توانید از بازدید این ساحل لذت ببرید و غروب آفتاب زیبایی را در ساحل توسکا سرا مشاهده کنید.

ساحل ماسه ای رامسر

بهترین ساحل ماسه ای در رامسر

۳. ساحل کتالم بهترین ساحل ماسه ای شهر رامسر

یکی دیگر از سواحل ماسه ‌ای رامسر که بی نظیر و زیبا است کتالم می باشد. اگر شما می خواهید در ساحل قدم بزنید و لحظات خوشی را بگذرانید بدون شک ساحل کتالم گزینه مناسبی می باشد. این ساحل در قسمت غربی رامسر قرار گرفته است. کتالم یکی از بهترین سواحل رامسر است که بخش شمالی آن به جنگل سبز وصل می گردد. قلعه مارکوه به عنوان یکی از جاذبه های ساحل کتالم می باشد. این قلعه حدود ۳۰۰ پله دارد. شما می توانید از مسیر جاده تلارسر به این قلعه بروید.

ساحل کتالم بهترین ساحل ماسه ای شهر رامسر می باشد که بسیاری از افراد آن را به عنوان زیباترین ساحل شمال کشور می‌ شناسند. چشمه های آب گرم که در این ساحل وجود دارد خاصیت درمانی بی‌ نظیری را به افراد ارائه می ‌دهند. بازار میوه به عنوان یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این ساحل به شمار می‌ رود. اگر از زیبایی های کتالم بگوییم متوجه زیبایی بیش از اندازه آن نمی شوید. بهتر است که خودتان سری به این ساحل بزنید و جذابیت ها و زیبایی های آن را از نزدیک مشاهده کنید.

۴. دهکده ساحلی

دهکده ساحلی رامسر یکی دیگر از انواع ساحل ماسه ای رامسر می باشد. این دهکده از نظر گردشگری نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است. شب های دهکده بسیار زیبا می باشد، در واقع بیشتر گردشگران شب ها به این ساحل رامسر مراجعه می‌ کنند تا زیبایی های دریا را مشاهده نمایند. شما می توانید از سوئیت های ساحلی که در این دهکده قرار گرفته اند استفاده کنید و اوقات خوشی را با دوستان و خانواده خود بگذرانید.

ساحل ماسه ای رامسر

سواحل ماسه اش شهر زیبای رامسر

ساحل ماسه ای رامسر و زیبایی های ساحل

به طور معمول بسیاری از افرادی که به شمال کشور مسافرت می‌ کنند یکی از مهمترین گزینه های تفریحی شان دریای خزر است. به همین دلیل ما سعی کردیم در این بخش سواحل ماسه ای که در رامسر وجود دارد را معرفی کنیم. سواحل ماسه ‌ای برای قدم زدن و برای تماشای غروب گزینه مناسبی هستند. البته در برخی از سواحل امکانات تفریحی متفاوتی را قرار داده اند. به همین دلیل اگر شما اهل بازی کردن و استفاده از تفریحات دریایی هستید می توانید به پلاژهای ساحلی رامسر سری بزنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید