رئیس جمهوری کشورمان در پیامی خطاب به رئیس جمهور چین گفت: تحقق اهداف مشارکت جامع راهبردی الگویی از گسترش همه‌جانبه روابط بر مبنای منافع و احترام متقابل ارائه می‌کند.

پیام تبریک رئیسی به رئیس‌جمهور چین
به گزارش سلام نو به نقل از جماران؛ رئیس جمهور در پیامی با تبریک دوره جدید ریاست جمهوری چین به شی جین پینگ تاکید کرد: تحقق اهداف مشارکت جامع راهبردی ایران و چین، الگویی از گسترش همه‌جانبه روابط بر مبنای منافع و احترام متقابل ارائه می‌کند.

سید ابراهیم رئیسی در این پیام خطاب به همتای چینی خود گفت: تحقق اهداف مشارکت جامع راهبردی ایران و چین، الگویی از گسترش همه‌جانبه روابط بر مبنای منافع و احترام متقابل ارائه می‌کند و همکاری در چارچوب نهادها و سازمان‌های چندجانبه، علاوه بر تأمین منافع دو کشور، بر صیانت از ثبات و صلح بین‌المللی کمک می‌ کند.

بعد از پایان اجلاس یک هفته ای بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین، شی جینپینگ رئیس جمهوری این کشور روز گذشته و در یک رویداد تاریخی و بی سابقه، برای سومین دوره متوالی به عنوان دبیرکل این حزب به عنوان حزب حاکم انتخاب شد.

شی جینپینگ که در ۱۰ سال اخیر دبیرکلی این حزب و ریاست جمهوری چین را برعهده داشت، برای سومین دوره پنج ساله متوالی به عنوان دبیرکل این حزب ابقا شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید