۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 55395687

جزیره کیش مقصدی بی‌نظیر برای سفر کردن است و از همین جهت با ما همراه باشید تا بدانیم چگونه از تهران به کیش برویم.

چگونه از تهران به کیش برویم

سلام نو _ سرویس گردشگری: اینکه چگونه از تهران به کیش برویم زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بیشتر و بهتر درباره ویژگی‌های این نقطه جذاب در دل آب‌های خلیج همیشه فارس بدانیم و با سنجش و بررسی مسیرهای متفاوت و وسیله‌های مختلفی که پیش رو داریم، بهترین گزینه را برای دسترسی به این جزیره پر از شگفتی انتخاب کنیم. منطقه آزاد کیش در جنوب ایران از جمله مقصدهای هیجان‌انگیز برای هر مسافر و گردشگری است و با توجه به تفریحات فراوان، دیدنی‌های بی‌مثال، چشم‌اندازهای تماشایی، هتل‌های با کیفیت بالا و مراکز خرید متنوع سالانه دو میلیون مسافر به آن سفر می‌کنند.

سفر از تهران به کیش

برای مسافران بسیاری این سؤال مطرح می‌شود که چگونه از تهران به کیش برویم، چرا که این جزیره پر از جاذبه‌های دلنشین و تجربه‌های تکرار نشدنی است و سفر از تهران به کیش بی‌نهایت جذاب و خاطره‌انگیز خواهد شد. گفتنی است که برای رفتن از پایتخت به جزیره دوست‌داشتنی کیش می‌توان از وسیله‌های متفاوتی نظیر خودرو شخصی، اتوبوس، قطار و هواپیما استفاده کرد و هر یک از این‌ها امتیازهایی دارند و پیشنهاد می‌شود با توجه به مدت زمان و بازه‌ای که برای سفر در نظر گرفته شده، همین‌طور بودجه‌ای که به رفت و آمد اختصاص پیدا می‌کند چگونگی سفر از تهران به کیش تعیین شود.

در راستای اینکه چگونه از تهران به کیش برویم نیاز است بگوییم که با در نظر گرفتن شرایط آب‌وهوایی کیش که در دسته گرم و مرطوب قرار می‌گیرد و جاذبه‌های گردشگری آن که در هر زمان از سال شگفت‌انگیز است، سفر به این جزیره پر از تجربه و اتفاقات خوشایند خواهد بود و نوع وسیله نقلیه‌ای که با آن از تهران به کیش سفر می‌کنیم تا حدی می‌تواند در کیفیت سفر تأثیرگذار باشد، به طور کلی سفر با هواپیما برای رسیدن به کیش همانقدر که به لحاظ زمان‌بندی وقت کمی را از مسافر می‌گیرد به همان میزان گران‌تر از سفر با قطار، اتوبوس یا حتی ماشین شخصی برآورد می‌شود.

چگونه از تهران به کیش برویم

به چه طریق از تهران به کیش برویم

برای اینکه بدانیم چگونه از تهران به کیش برویم نیاز است در جریان قرار بگیریم که برای پیمودن فاصله تهران تا کیش چه وسیله‌هایی امکان این جابه‌جایی را به ما می‌دهند. در صورتیکه تمایل به استفاده از هواپیما باشد خوب است بدانیم مسافت هوایی تهران تا کیش ۱۰۴۳ کیلومتر است و با توجه به شرایط مطلوب آب‌وهوایی امکان رسیدن به کیش طی ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه هموار می‌شود. سفر با قطار به صورت مستقیم از تهران به کیش انجام نمی‌شود و برای استفاده از مسیر ریلی نیاز است تا با قطار به ایستگاه بندرعباس رفته و از بندرعباس به دو طریق هوایی و دریایی به وسیله پرواز و شناورهای حمل مسافر به کیش دسترسی پیدا کرد.

پاسخ دیگر برای چگونه از تهران به کیش برویم استفاده از خودرو شخصی و اتوبوس است و این طریق سفر نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی است چرا که از تهران تا کیش مسیر مستقیمی وجود ندارد و پیش از رسیدن به کیش بایستی به بندرعباس رفت. رفتن به بندر عباس دو مسیر مشخص دارد که تفاوت آن‌ها در شهرهای آخر و منتهی به بندرعباس است، در مسیر اول از تهران شهرهای قم، کاشان، نطنز، اصفهان، شهرضا، آباده، مرودشت، شیراز، جهرم، لار و بستک پشت سر گذاشته می‌شود و به بندرعباس می‌رسیم و بعد از بندرعباس به وسیله هواپیما یا شناور به کیش دسترسی پیدا می‌کنیم و در مسیر دوم شهرهای ذکر شده تا شیراز مشترک است و بعد از شیراز شهرهای فیروزآباد، کازرون، خنج و لامرد را طی کرده و به بندرعباس می‌رسیم.

چگونه از تهران به کیش برویم

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید