۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 55395660

کیش جاذبه‌های متنوعی دارد و بسیاری سفر هوایی به آن را ترجیح می‌دهند از این رو با ما همراه باشید تا از فاصله تهران تا کیش با هواپیما بدانیم.

فاصله تهران تا کیش با هواپیما

سلام نو _ سرویس گردشگری: فاصله تهران تا کیش با هواپیما در شرایط متفاوتی مطرح می‌شود از جمله زمانی که فرصت محدودی برای سفر کردن وجود دارد و ترجیح بر صرف زمان کمتر در رفت و آمد است. جزیره کیش دارای طبیعت دیدنی و تفریحات متعددی نظیر تفریحات آبی، دریایی و غیرآبی است و همین امر سبب شده تا سالانه دو میلیون مسافر و گردشگر برای دیدن مکان‌های تاریخی، تماشای مناظر طبیعی و تجربه تفریحات متنوع به آن سفر کنند و در هتل‌های با کیفیت جزیره اقامت داشته باشند و به مراکز خرید گران و قیمت مناسب برای تهیه کالاهای مد نظر خود بروند.

فاصله تهران تا کیش

درباره فاصله تهران تا کیش با هواپیما نیاز است به مسافت هوایی بین این دو نقطه و مدت زمانی که صرف طی کردن از تهران تا کیش به وسیله هواپیما می‌شود اشاره کنیم. از پایتخت تا جزیره کیش که دارای اقلیم گرم و مرطوب و ساعات آفتابی زیاد در طول سال است، مسیرهای متفاوتی وجود دارد و می‌توان از مسیر زمینی دریایی، ریلی دریایی و همین‌طور هوایی استفاده کرد و به وسیله ماشین شخصی یا اتوبوس، قطار، شناور و هواپیما به کیش دسترسی پیدا کرد البته طبیعی است که مدت زمانی که با هر یک از این شیوه‌های سفر صرف می‌شود متفاوت است و پیش از شروع سفر نیاز به بررسی دارد.

فاصله تهران تا کیش با هواپیما به دلیل مطلوب بودن گزینه سفر هوایی در میان سفرهایی که می‌توان به کیش داشت اهمیت پیدا می‌کند و بعد از اینکه درباره این فاصله دانستیم می‌توانیم برای تعیین زمان سفر و ایرلاین تصمیم بگیریم. مسافت هوایی از تهران تا کیش ۱۰۴۳ کیلومتر است و در شرایط مساعد به لحاظ آب‌وهوایی، این مسافت طی ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه طی می‌شود، به طور کلی در پروازهای کمی به مقصد کیش شاهد تأخیر هستیم و برای سفر به این جزیره هیجان‌انگیز می‌توان هواپیما را با خیال آسوده انتخاب کرد، ایرلاین‌های ماهان، آسمان، تابان، کیش ایر، ایران ایر، وارش، کاسپین، قشم ایر، زاگرس، آتا، معراج، ساها و ایران ایرتور از تهران به کیش پرواز دارند.

فاصله تهران تا کیش با هواپیما

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش

طی کردن فاصله تهران تا کیش با هواپیما مستلزم خرید بلیط این وسیله از ایرلاین‌های مربوطه است و قیمت بلیط به عوامل مختلفی از جمله روزهای هفته، ساعت پرواز، تعطیلات نظیر تعطیلات نوروزی و تابستانی، نوع پرواز، امکانات ایرلاین و کلاس پروازی بستگی دارد. با در نظر گرفتن شرایط آب‌وهوایی و اقلیمی کیش یکی از زمان‌های مناسب خرید بلیط کیش از اواسط پاییز تا اوایل بهار است و اگر به دنبال بلیط لحظه آخری باشیم در تابستان به راحتی یافت می‌شود و برای بلیط ارزان می‌توان اسفندماه را در نظر گرفت.

فاصله تهران تا کیش با هواپیما صرفه زمانی و اقتصادی دارد چرا که برای پیمودن تهران تا کیش به وسیله ماشین شخصی، اتوبوس و حتی قطار مسیر مستقیمی وجود ندارد و بایستی به بندرعباس با عنوان مقصد میانی سفر کرد و بعد از بندرعباس به وسیله هواپیما یا شناورهای حمل مسافر و خودرو به کیش دسترسی پیدا کرد. انجام هر یک از این الگوهای سفر برای رسیدن به کیش در عین اینکه جذابیت خاص خود را دارد مدت زمان قابل توجهی طلب می‌کند به طور مثال در صورت سفر با ماشین بعد از طی کردن حدود ۱۴ ساعت و رسیدن به بندرعباس بایستی به یکی از بندرهای آفتاب، چارک و لنگه در آن رفت و ۱ تا ۴ ساعت را صرف مسیر دریایی کرد و به کیش دسترسی پیدا کرد، سفر با قطار نیز مستلزم رفتن به بندرعباس و صرف زمانی حدود ۱۱ ساعت است.

فاصله تهران تا کیش با هواپیما

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید