مرد ۵۴ ساله ای در جنایت هولناکی برای سرقت ۱۱۰ گرم از طلاهای یک زن مسن او را به قتل رساند و متواری شد اما پلیس پس از شناسایی مخفیگاه موفق به دستگیری این قاتل شد.

خفه کردن پیرزن برای سرقت طلاهایش!

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، مرد جنایتکار که به خاطر سرقت طلاهای یک پیرزن وی را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

سرهنگ بهادر رزمجویی فرمانده انتظامی مهر در تشریح این خبر گفت: بیستم مهر امسال خبر قتل پیرزنی در خانه‌اش واقع در بخش اسیر شهرستان مهر به پلیس اعلام شد و بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کارمأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران در نخستین تحقیقات دریافتند که فردی ناشناس از طریق دیوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلاها ضمن وارد کردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان او، مقتول را با دست خفه کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی مهر ادامه داد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان قتل به‌صورت ویژه آغاز و سرانجام مشخص شد قاتل به یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی متواری شده است.

مأموران با دریافت نیابت قضایی به محل اختفای متهم (شهرستان قوچان) عزیمت و با همکاری مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان طی یک عملیات ضربتی قاتل ۵۴ ساله را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی متهم به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را سرقت طلاهای مقتول عنوان کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه قاتل ۱۱۰ گرم طلای مسروقه متعلق به مقتول کشف شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید