سفر هوایی به جزیره کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها است و بسیاری تمایل دارند از قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان مطلع باشند.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان

سلام نو _ سرویس گردشگری: قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان جزء آن دسته از اطلاعاتی است که مسافران و گردشگران دوست دارند داشته باشند تا با توجه به بودجه و نوع سفری که پیش رو دارند برای رفتن به کیش از تهران برنامه‌ریزی کنند. با توجه به اینکه می‌توان به شیوه‌های مختلفی به جزیره کیش به عنوان مقصدی جذاب و بی‌نظیر در جنوب ایران و در دل آب‌های خلیج همیشه فارس سفر کرد و یکی از گزینه‌های مطلوب برای شمار زیادی از مسافران سفر هوایی است با ما همراه باشید تا درباره پرواز تهران کیش از طریق یکی از بهترین ایرلاین‌های ایران بیشتر بدانیم.

بلیط هواپیما تهران کیش ماهان

کیش از مقاصد جذاب گردشگری است و برای سفر به آن قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان اهمیت دارد چرا که ماهان ایر با ۲۵ سال تجربه توانسته یکی از ایرلاین‌هایی باشد که پروازهای ایمن در ایران را ارائه می‌دهد. این ایرلاین با ناوگان بزرگ خود حجم زیادی از مسافر و بار را جابه‌جا می‌کند و از گزینه‌های محبوب بین مسافران برای سفر هوایی به شمار می‌رود. ماهان دارای ۷۰ فروند هواپیما است و دفاتر آن علاوه بر تهران و کرمان در دیگر شهرهای بزرگ کشور فعال هستند و به صورت مستقیم به مسافران پاسخگو.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان به زعم برخی از مسافران و گردشگران اندکی گران است و این به دلیل امکانات پروازهایی است که ارائه می‌دهد. در صورتیکه تمایل به سفر به جزیره کیش از طریق هواپیما باشد، ایرلاین ماهان و پروازهای آن از انتخاب‌های فراموش نشدنی هر مسافر خواهد بود چرا که شرایط مطلوبی برای مسافر در حین پرواز مهیا می‌شود. به طور کلی بایستی قیمت هر پروازی را با در نظر گرفتن امکانات و خدماتی که در آن ارائه می‌شود سنجید و به طول مسیر، کلاس پرواز و همین‌طور زمان سفر توجه ویژه داشت.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان

قیمت پرواز تهران کیش با ایرلاین ماهان

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان با توجه به اینکه از جمله مقاصد پرطرفدار و محبوب این ایرلاین به شمار می‌آید از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و این مبلغ برای کلاس پرواز اکونومی است. در کلاس پرواز بیزنس نیاز به در نظر گرفتن مبلغی بالغ بر ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است چرا که در این کلاس پرواز صندلی‌ها بزرگتر از صندلی‌های اکونومی کلاس تعبیه شده و پذیرایی به شکلی متنوع و متعدد در اختیار مسافران است. در جریان باشیم که مبلغ‌های ذکر شده برای مسیر رفت از تهران به کیش در نظر گرفته شده.

حال که پی بردیم قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان به چه صورت است، اطلاعاتی راجع به ناوگان هوایی ماهان ایر داشته باشیم. این ناوگان هوایی شامل بوئینگ ۷۴۷، ایرباس A۳۴۰، ایرباس A۳۰۰، BAE ۱۴۶-۳۰۰ و XYZ۱۲۳ می‌شود مقر اصلی هواپیماهای ماهان ایر دو فرودگاه مهرآباد تهران و امام خمینی تهران است. همان‌طور که اشاره شد شرکت هواپیمایی ماهان دارای ۷۰ فروند هواپیما است که ۴۷ عدد آن ایرباس، ۱۶ عدد BAE و ۷ عدد بوئینگ است و با این وجود این شرکت از ناوگان‌های مدرن به حساب می‌آید.

پروازهای داخلی ماهان از مبدأ تهران به مقصدهای زاهدان، سنندج، اهواز، مشهد، کرمان، ایرانشهر، بندرعباس، بیرجند، خرم‌آباد، رفسنجان، شیراز، کرمانشاه، زابل، قشم، ساری و سیرجان نیز صورت می‌پذیرد و این شرکت هواپیمایی خصوصی طی سال‌های اخیر به یکی از با اهمیت‌ترین ایرلاین‌های ایران تبدیل گشته است. بلیط‌های هواپیمایی ماهان به صورت چارتری، سیستمی و لحظه آخری به فروش می‌رسد و گفتنی است که نوع اول به کار کسانی می‌آید که به دنبال پروازی ارزان با این ایرلاین هستند، نوع دوم مناسب افرادی است که تمایل دارند با کنسل شدن سفر خود مبلغ قابل توجهی بابت جریمه پرداخت نکنند و نوع سوم بسیار کم در هواپیمایی ماهان یافت می‌شود چرا که بلیط لحظه آخری بابت صندلی‌هایی است که تا نزدیک پرواز خریداری نشدند.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید